Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Moralsk! Kan jeg gøre det?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Sep 07
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey alle,

Jeg har overvejet dette i nogle måneder, men kan ikke blive enig med mig selv om det, og vil derfor gerne høre andres mening.

Jeg har kørt et online community i 2 år. Sidste år købte et firma communitiet og overtog domænet, som dog aldrig blev taget i brug. Idag peger domænet på en tom server, og communitiet er ikke startet op andre steder.

Hvis den nye ejer ikke har tænkt sig at bruge domænet, som udløber imorgen, kunne jeg selvfølgelig godt tænke mig at få det igen (selvfølgelig ikke til samme koncept).

Men hvad synes I om dette? Er jeg i min fulde ret, til at købe mit solgte domæne tilbage, hvis den nye ejer lader det udløbe?

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 13:47
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg syntes det helt fint. Jeg ville ihvertfald ikke ha noget problem med det, medmindre i selvfølgelig har haft noget i kontrakten, da du solgte siden.. Hvis i da lavede en kontrakt. 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 26. Sep 07
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 13:51

Jesper Sølund:

Jeg syntes det helt fint. Jeg ville ihvertfald ikke ha noget problem med det, medmindre i selvfølgelig har haft noget i kontrakten, da du solgte siden.. Hvis i da lavede en kontrakt. 

Ingen kontrakt, udelukkende faktura.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:24

Jeg har kørt et online community i 2 år. Sidste år købte et firma communitiet og overtog domænet, som dog aldrig blev taget i brug. Idag peger domænet på en tom server, og communitiet er ikke startet op andre steder.

Hvis den nye ejer ikke har tænkt sig at bruge domænet, som udløber imorgen, kunne jeg selvfølgelig godt tænke mig at få det igen (selvfølgelig ikke til samme koncept).

Men hvad synes I om dette? Er jeg i min fulde ret, til at købe mit solgte domæne tilbage, hvis den nye ejer lader det udløbe?

Hvis den nye ejer lader domænet udløbe, må han ikke være interesseret i det. Selvfølgelig sker det nogle gange, at firmaer lader domæner udløbe ved en fejl, men det er der vel næppe tale om her, hvis der ikke er nogen aktivitet på sitet. Så jeg synes godt, du kan tillade dig at købe domænet.

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 14:26
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Gør din kunde opmærksom på det, det vil han sætte pris på.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 15:30

Jeg synes, at du skal ringe til ham og fortælle, at domænet er ved at udløbe. Så har du dit på det rene, og du har gjort en god gerning (bare rolig den kommer tilbage). Hvis han ikke selv skal bruge det til noget, så overdrager han det sikkert gerne til dig igen.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)