Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvordan kommer jeg længere?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en lille side om fremkaldelse af digitale billeder, og den ligger også ok i google på en del ord, men jeg kunne godt tænke mig at få den lidt højere op, men hvordan gør man det bedst hvis man samtidig gerne vil have folk til at klikke på ens link?

Samtidig: Hvad kan jeg evt. gøre på siden for at få flere til at trykke på linksne?

Håber nogle garvede affiliate folk kan hjælpe

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 13:00

Jeg tror du ved hjælp af nogle få layout ændringer kan gøre meget. Hvis du bliver bedre til at fremhæve det indhold du gerne vil have folk skal kigge på.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 13:01

Først og fremmest må du sikre dig at nogen overhovedet søger på dine søgeord, eksempelvis ved at bruge Adwords Keyword Tool.

Dernæst skal dine sidetitler være relevante og rammende for indholdet. Det kan lade sig gøre at gå på kompromis, men det er bedst at holde en ren sti sådan du ikke skuffer de mennesker der kommer ind på din side. Du vil ikke skabe et dårligt ry

Og titlerne skal ære fængende.... Lav dem som et spørgsmål med alle HV-alternativer. Det er flittig praksis når nogen søger på Google at indlede sin søgning med "hvordan gør jeg dit og dat"

Blogforfatter af Penge på Net - En guide for begyndere til at tjene penge online

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 13:01

Hej Casper

Har du nogen forslag? :)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 13:03

Farver, bokse, whitespace :-)... bedre afskillelse fra din tekst. Byt eventuelt rundt på din hovedtekst, og dine bokse... Prøv dig frem :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 13:04

Hvis du gerne vil op på Google, skal du have Google til at kunne lide din hjemmeside.
Det gørst først og fremmest ved at du skal have en masse indgående links, med relevant indhold.
Jo mere Google kan lide de sider du får links fra, jo mere populær bliver du også hos Google.

Dvs. du helst skal have en masse links fra sider der handler om det samme som din, altså "fremkaldelse af digitale billeder"

Og ankerteksten skal du også ligge meget vægt på, det er noget af det vigtigste.

.

Fra Farsø
Tilmeldt 20. Dec 09
Indlæg ialt: 614
Fra  Sportsway.dk Skrevet kl. 13:09

Lav 3-4 templates med VIRKELIG call to action. Boksene med tilbudene skal VIRKELIG træde frem.

Derefter lav noget A/B splittest mellem de forskellige templates :-)

Sportsway - Danmarks nye sportsbutik på nettet

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)