Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Find din næste CTO i ungdomsklubben!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Kbh
Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det ok at "scoute" i den lokale ungdomsklub?

I min daglige gang i musikbranchen, sker det tit at en ven kender den her sanger/sangerinde som spiller i et band nede i klubben.  Jeg har taget mig selv i flere gange at tage ned forbi for at høre dem øve, og ofte er det bare hyggeligt ungdoms sang MEN, ind imellem er der uhørt stort talent, og der har jeg flere gange oplevet at de snart rammer et niveau hvor tiden er moden og der er jeg glad for at jeg tidligt tog en snak med forældrene og lagde en option til en aftale på bordet inden nogen anden opdagede talentet.

Altså, den tanke fik mig til, nu jeg var der, også at kigge ind i deres internet cafe!

Og ganske rigtigt der sad unge programmøre og legede med deres egne hjemmesider, ideer, drømme, spil og internet forståelse ect.

Nu ved jeg godt Simon Mørch er en ener, men tanken om at andre kompetente unge gemmer sig derude er vel ikke helt væk?

Der er helt sikkert delte meninger i den her sag, men jeg er interesseret i at høre hvad folk har af forskellige synspunkter.

Hvis man selvfølgelig aftaler med ledelsen i klubben på forhånd at man har intention om at kigge ned og får lov, er det så en god ide at finde og evt. indgå samarbejde med så unge kreative personer?

Eller bør man vente til de finder én selv evt. gennem Amino, eller venner ect.?

Jeg har før gjort det med succes i musikbranche relaterede situationer, men har en ide om at det er lidt anderledes end når det gælder decideret corporate partnerskab.

hvad siger du?

Cheers

Jan

 

 

 

 

Fra München
Tilmeldt 7. Jan 10
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis klub, forældre, børn og dem der skal vide det, ved det. Så syntes jeg det er en kanon idé. Man får muligheden for at finde andre talenter, der muligvis ikke var kommet frem uden dette "Scouting" i klubben.

Hvis hele forløbet foregår uden push af de unge, syntes jeg det er en god idé. Faren ligger måske i, at man skal passe på, ikke at give forældrene blod på tanden, ved at opstille deres 10 årige, som en kommende stjerne i hele DK.

Ellers er der kun at sige, god idé, samt det kan jo ske, at man kan få skabt lidt flere karriereorienteret unge :)

MVH

Fra Middelfart
Tilmeldt 14. Feb 10
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ja jeg mener helt sikkert at det er ok. Man gør det jo mange andre steder, så hvorfor ikke i den branche. Indenfor sport gør de det jo hele tiden.

Hilsen Mss

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)