Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgemaskine optimering

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Holeby
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har en forespørgsel på SEO - hvor en side gerne skulle ende blandt top 3 på google.dk ved et eller 2 bestemte søgeord. 

Hvis du/i kan tilbyde dette kontakt mig da venligst samt give en pris på ovenstående.

Mvh

Peter

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 23:22

Dette kan tage rigtig langt tid, og ingen kan garantere noget.

Google ændre meget tit deres systemer, så du ikke kan snyde.

Prisen vil være meget høj, men tror ikke særlig mange kan GARANTERE for den placering (kommer an på konkurrencen)

.

Fra Holeby
Tilmeldt 6. Oct 09
Skrevet kl. 23:25

Når man f eks. søger på noget inde på google så kommer de top altid frem i gul baggrund, ligesom de skiller sig ud fra resten. Er det fordi de har betalt google x antal kr. for at ligge i top 3 ?

Har ikke det helt store forstand på SEO osv. da jeg ikke personligt har behovet i mit firma, her finder folk mig i avisen :)

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 23:25

Hvilken side er der tale om - der sker vel ikke noget ved at give et link? Så er det også lettere at hjælpe dig ;)

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 23:26

Peter:

Når man f eks. søger på noget inde på google så kommer de top altid frem i gul baggrund, ligesom de skiller sig ud fra resten. Er det fordi de har betalt google x antal kr. for at ligge i top 3 ?

Ja, de er betalte - det er Google Adwords..

Tilmeldt 28. May 10
Fra  N/A Skrevet kl. 23:26

Peter:
Er det fordi de har betalt google x antal kr. for at ligge i top 3 ?

Ja, det er AdWords reklamer.

.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:31

De typisk 3 øverste (gule) og de ude yderst til højre er sponserede links (altså Google Adwords). Koster penge pr. klik afhænger meget af branche m.m. (i mit tilfælde typisk fra 4- 8,- kr.)

Dem nede under og i midten er alle organiske søgeresultater ("gratis").

Skriv f.eks. "malertips" eller "maler tips" er grtis for mig, har selv lavet dette arbejde du ikke bare laver på en dag, det tager lang tid inden du ser resultaterne.

Ib Abildgaard

RÅD & MAL

www.raad-mal.dk

Fra Holeby
Tilmeldt 6. Oct 09
Skrevet kl. 23:32

Tak for de mange henvendelser, det er da utrolig skønt at kunne sidde her søndag aften og se det vælte ind med flinke mennesker. 

Hvis i vil vide mere om projektet, er i hjertens velkommen til at sende mig en PB. Så skal nok svare så godt jeg kan.

Mvh

Peter

Tilmeldt 28. May 10
Fra  N/A Skrevet kl. 23:34

.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:43

Hej peter jeg kan da ihvertfald tilbyde dig nogle super link building sites,

Denne bruger jeg selv

Denne her indeholder mange af de danske link kataloger (også selvom det kan diskuteres om link kataloger er værd at spilde tid på?)

her er en kæmpe liste over blogging sites.

NB. grunden til at jeg giver dig denne liste er fordi jeg tror jeg giver op som SEO og vil til at satse på Facebook istedet...

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)