Til jer med egen virksomhed/eget site og pc-erfaring Jeg skriver til jer, da jeg har iværksat et pc-forum med et koncept, som Vh. |
Smart idé :-)
Til jer med egen virksomhed/eget site og pc-erfaring Jeg skriver til jer, da jeg har iværksat et pc-forum med et koncept, som Vh. |
Smart idé :-) |
Til HullaHop Tak, på den måde håber vi på at få kyndige til "gratis" at hjælpe brugerne med deres problemer. Det må være det, man kalder er win - win situation Vh. |
Tror du glemte et win der - det må da være en win win win situation, eftersom i vel også får noget ud af det, ellers lagde i jo nok ikke forum til :) |
Hej Peter Ja, lod os kalde det en win - win - win situation. |
Fedt.... jeg har et lille it spørgsmål..(opretter det i aften på pc forummet) |
Markedsføringsforum - kom og være med!
Det er ihvertfald en skidespændende idé! Jeg kan godt afsløre, jeg følger udviklingen på forummet tæt. For det er vildt interessant, at se hvilken indflydelse det vil have på den generelle kvalitet af indholdet. Man kan jo frygte den slags tiltag vil have en rigtigt uheldig indflydelse. Men emneområdet kombineret med en effektiv moderering gør det langt fra utænkeligt, at det faktisk kan lede til kvalitetsindhold. Så jeg følger som sagt skarpt udviklingen :) |
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Vil du være med?
Hej Feedback Du er mere end velkommen... Vh. |
Hej Fama Vi følger naturligvis også udviklingen meget nøje. Som du selv siger, skulle det nødigt få en dårlig indflydelse på projektet, men vi tror selv på idéen. |
Der er stadig stor chance for bannerplads på forsiden, så tøv ikke for denne store mulighed for gratis reklame. |