Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

dating sider

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

hmm en konkurrent til adultfriendfinder ville ikke være af vejen, hvis den så samtidig er gratis at benytte så har du hermed mit ord på at jeg bliver første medlem.

og uden alle de falske medlemmer.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 00:32

Seo++:

hmm en konkurrent til adultfriendfinder ville ikke være af vejen, hvis den så samtidig er gratis at benytte så har du hermed mit ord på at jeg bliver første medlem.

og uden alle de falske medlemmer.

jamen har vi ikke allerede scor.dk som modstykke her i dk? og helt ærligt at gå igennem en dating side for at få sex! kanman så ikke bare gå en tur i byen hvis man er til det? eller en sexklub?

det bliver vel kun gratis i starten indtil det er populært, i sidste ende er det jo en forretning og der bliver også investeret i markedsføring og lagt en masse arbejde i det for at vedligeholde og svare på henvendelser fra brugerne, så vel kun fair at det koster lidt og hvem vil ikke betale lidt for at finde den eneste ene :-)

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 00:36

Feedback:

Ja der findes mange dating sider, de fleste har i starten være gratis.Måske skal du finde et område specifik dating...f.esk dating hvor man går op i folk profiler og gør opmærksom på formålet med dene dating er ikke engang knxxxx. (Det vil tiltrække mange kvinder......og hvor der er honing kommer fluerne af sig selv hehehe)

dating.dk går da ihvertfald op i folks profiler og gør meget ud af at vise hvor meget man matcher, man kan sende flirts, breve osv, syntes det fungerer godt og hvis man kunne lave noget tilsvarende i uk tror jeg det ville være et hit.

ps du mener bierne ikke ;-)

vh T

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 00:37

Hej Thomas Clausen, det var nu også mest af alt ment som en spøg.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 00:42

Seo++:

Hej Thomas Clausen, det var nu også mest af alt ment som en spøg.

tror arto ville passe bedre til dig, kan du ikke blive medlem der så, tror du spilder en masse tid her og desuden er der en masse seriøse forretningsfolk der også læser med, og de er i forvejen så trætte af indlæg som dine.

all the best :-)

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 00:58

Ved du nu hvad Thomas den var grov, jeg er faktisk fornærmet nu, men det var faktisk en genial ide jeg kom med der, måske jeg skulle lave den selv. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 05:36

Thomas Clausen:

dating.dk går da ihvertfald op i folks profiler og gør meget ud af at vise hvor meget man matcher, man kan sende flirts, breve osv, syntes det fungerer godt og hvis man kunne lave noget tilsvarende i uk tror jeg det ville være et hit.

Du kan snakke med love.dk, de forsøgte sig med at lave en side i england, med det koncept de lancerede i DK, det lykkes dem så ikke at få noget ud af det.

Man skal tænke på at der er stor forskel på, den danske og engelske mentalitet, og den måde som man lever på. Så derfor skal man sætte sig godt ind i de kulturalle forskelle. Men nu hvor du bor derover, så må du jo vide bedre end vi andre om det.

Jeg kender kun dating.dk fra deres gratis dage, da det var noget nyt. Og det eneste som de egentlig havde at byde på som andre sidder ikke havde var deres chat.....Men det var så også noget som holdt dem op. Og tager man nogle andre dating sider, så har de aldrig kunne få gang i deres chat eller andre af de ting som de tilbyder. Af en eller anden grund.

Og man kan så også tage netdating.dk, som også lagde meget vægt på deres chat, de begyndte først for nogle år siden at blive en betalings side, og det slevom at de faktisk var med meget tidligt, men har så ikke formået at få den store tilslutning, eller udvikling. Som fx dating.dk eller love.dk.

Og tager man det helt groteske eksembel frem, så kan man tage kontakt.dk, som var en sidde i vækst. var en simpel side, med enkelt design, men da de nåede 20000 bruger blev der indført betalingssystemer, som lukkede siden. Eller siden kører så stadig mener jeg. Men er bare en spøgelses side.  Så selvom man kan have succes som en gratis side, så er det ikke ensbetydende med at man kan have succes som en betalingsside.

/Kenneth

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 10:20

Thomas Clausen:

Sådanne sider, med de features, findes allerede i overflod, både i UK, og i resten af verdenen.

Jeg tror ikke at der er brug for flere mainstream datingsider. Det som muligvis kan være vejen frem er de små nichedating sider.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 11:24

Indgangsbarriereren for dating markedet er enorm ressource krævende. Jeg vil mene det marked efterhånden er godt mættet især i DK.

Husk at man som ny skal ud og konkurrerer med de virksomheder der allerede har etableret sig på markedet, og det er her den store tegnedreng skal findes frem.

Hvordan situationen er  i UK ved du best selv. Lav evt en liste over de sites der findes, så får du et overblik.

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 11:12

Eventuelt er det en mulighed at læse lidt om http://www.freeway.dk/ . De ejer de 3 største datingsider i Danmark.

Hvoraf netdate.dk og dating.dk allerede er nævnt.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)