Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt website.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jul 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej Alle

Jeg har kigget en del på dette website, den sidste uge, det virker loven, dog er det vist ikke færdigt, men det kan vi Amino'er jo hjælpe lidt med - jeg tænker på at skrive kommentarer til sitet og artiklerne i på dette websites forum.

websitet findes her - newb 

Mvh.

Mads.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 17:38
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 17:38

Mads Bentsen:

Hej Alle

Jeg har kigget en del på dette website, den sidste uge, det virker loven, dog er det vist ikke færdigt, men det kan vi Amino'er jo hjælpe lidt med - jeg tænker på at skrive kommentarer til sitet og artiklerne i på dette websites forum.

Mvh.

Mads.

Hej Mads

Jeg forstår ikke helt hvad du vil med dit indlæg - kan du uddybe det? 

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 17:38

Mads Bentsen:

Hej Alle

Mvh.

Mads.

Beklager, men jeg forstår ikke hvad du skriver...? Kan du prøve at omformluere dig?

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 17:41

Hej Mads

Hvorfor? - er det enkle spørgsmål?

Jeg ved ikke helt hvad du har lavet i den forgangene uge for der er da ikke noget særligt ved det websted du henviser til - jeg kan slet få øje på ideen med siden...

Men held og lykke med projektet

Søren

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 18:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mads

Jeg gider ærligt talt ikke hjælpe dig med at skrive kommentarer på dit site.... eller det vil jeg sådan set godt. Men så bliver det med kontant afregning per kommentar ;)

Men jeg vil derimod gerne give dig lidt gratis råd....

Først og fremmest bør du gøre det nemt, at skrive kommentarer på dit site.... At man skal helt ind i et forum og oprette en bruger, før man må få "lov" til at kommentere på dine artikler er hul i hovedet - hvis det altså handler om at få folk til at kommentere.

Derudover bør du kigge på dit generelle design... Du taber en rigtigt stor del af de potentielle brugere ved din overdrevne/uhentsigtsmæssige brug og placering af reklamer. Man skal huske på det altså nu engang er federe med én rigtigt godt placeret (og derfor godt konverterende) reklame, end 50 elendigt placerede reklamer, der får brugerne til  at løbe skrigende bort.

Du bør også arbejde (meget) på at sende nogle klare signaler til dine brugere.... Jeg er f.eks. lidt i tvivl om hvad pokker hensigten er med sitet*.... og jeg vil ellers mene jeg ikke er helt tabt bag en vogn. Så sæt dig ned og få lavet et overordnet tema, istedet for bare at præsentere brugerne for artikler i øst og vest - f.eks. har jeg ualmindeligt svært ved at se sammenhængen mellem din emballage-artikel og artiklerne om bestyrelser i mindre virksomheder. Det er for så vidt ikke fordi jeg mener det er umuligt, at skabe en rød tråd i dit indhold - du har bare ikke løst opgaven ordentligt og derfor glimrer den røde tråd altså ved sit fravær.

Så de tre ting du skal fokusere på er følgende:

Gør det nemt, at bruge dit site!

Gør det nemt, at forstå dit site!

Gør det nemt (læs: behageligt), at se på dit site!

Får du styr på de tre ting, så vil du være et kæmpe skridt i den rigtige retning mht. til at få aktivitet på det.

* Ja det er jeg jo ikke.... Hensigten er jo tydeligvis at skovle penge ind på reklamer ;)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 19:01

det ligner  det  langt væk  een   non-exist  hjemmeside,  hvis formål  er at skabe indkomst  til nogle  Ad Sense reklamer  //  og  //// eller  måske   link-builde  til   den  egentlige  hjemmeside

At  performe  den  i  et  diskussionsforum  som Amino  er  jo  ganske  smart -  hvis  blot  ikke  det  gøres  så  åbenlyst  gennemskueligt  som  gjort her

-  så  bedre  held   næste  gang

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)