Hej Mads
Jeg gider ærligt talt ikke hjælpe dig med at skrive kommentarer på dit site.... eller det vil jeg sådan set godt. Men så bliver det med kontant afregning per kommentar ;)
Men jeg vil derimod gerne give dig lidt gratis råd....
Først og fremmest bør du gøre det nemt, at skrive kommentarer på dit site.... At man skal helt ind i et forum og oprette en bruger, før man må få "lov" til at kommentere på dine artikler er hul i hovedet - hvis det altså handler om at få folk til at kommentere.
Derudover bør du kigge på dit generelle design... Du taber en rigtigt stor del af de potentielle brugere ved din overdrevne/uhentsigtsmæssige brug og placering af reklamer. Man skal huske på det altså nu engang er federe med én rigtigt godt placeret (og derfor godt konverterende) reklame, end 50 elendigt placerede reklamer, der får brugerne til at løbe skrigende bort.
Du bør også arbejde (meget) på at sende nogle klare signaler til dine brugere.... Jeg er f.eks. lidt i tvivl om hvad pokker hensigten er med sitet*.... og jeg vil ellers mene jeg ikke er helt tabt bag en vogn. Så sæt dig ned og få lavet et overordnet tema, istedet for bare at præsentere brugerne for artikler i øst og vest - f.eks. har jeg ualmindeligt svært ved at se sammenhængen mellem din emballage-artikel og artiklerne om bestyrelser i mindre virksomheder. Det er for så vidt ikke fordi jeg mener det er umuligt, at skabe en rød tråd i dit indhold - du har bare ikke løst opgaven ordentligt og derfor glimrer den røde tråd altså ved sit fravær.
Så de tre ting du skal fokusere på er følgende:
Gør det nemt, at bruge dit site!
Gør det nemt, at forstå dit site!
Gør det nemt (læs: behageligt), at se på dit site!
Får du styr på de tre ting, så vil du være et kæmpe skridt i den rigtige retning mht. til at få aktivitet på det.
* Ja det er jeg jo ikke.... Hensigten er jo tydeligvis at skovle penge ind på reklamer ;)