Måske kan jeg hjælpe! Kig forbi www.tk-datateam.dk se om der er en pcer du kunne lide, der er næste alle mærker. Til det behov du har nævnt, kan der anbefales flere af de mærker jeg forhandler.
Gøre som mig. Du buger en pc selv køber alle ting til den. Køber et hus med en plæser i der er 12cm. I min pc er der 5 plæser :). Buge din pc og tun den, det har je selv gjordet og pcen køre mega godet. Min pc koster godt nok 5 til 7.000kr. Det er også kun fordi der er så maget tun og lys i :). Men en mega god pc. Mit pc hus hedder Armor MX. Den koster ca. 800kr.
For max 6000 kr, kan jeg også nemt finde en med 4 GB Ram, men der er bare en del på markedet og jeg har svært ved at finde ud af hvilken en det skal være.
Så hvis der er nogen, som ved hvor jeg kan få en bærbar, så må de meget gerne linke!
Til jer andre. Jeg kunne ikke bruge jeres svar så meget. I anbefaler ikke rigtig noget udover at jeg køber igennem jer eller tuner som jer
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
Husk det nu! Beskyt dine vigtige virksomheds- og kundeoplysninger med Trend Micro Internet Security. Opgrader dit abonnement på Trend Micro Internet Security, så du fortsat kan være beskyttet mod virus, spyware, identitetstyveri og andre onlinetrusler.
Upgrade to Danish Trend MicroTM Internet Security (24 month subscription)AntiVirus Software [tilføj kr 114,00] CAMERAS Camera and Microphone included LCD 15.6" HD Anti-Glare LED Display (1366 x 768) GRAFIKKORT Latitude E5510 with express card slot HUKOMMELSE 4GB(2x2GB)1333MHz DDR3 Dual Channel HARDDISK 250GB Serial ATA (7200RPM) Drive OPTISKE DREV 8 X DVD+/-RW Drive with Decoder Software TRÅDLØS FORBINDELSE EMEA Intel Pro Wireless 6200 (802.11 a/g/Draft-n 2X2) Mini Card BLUETOOTH Internal Dell 375 BluetoothTM Mini Card PRIMÆRT BATTERI 4 Cell 37WHr LI-ION Primary Battery TASTATUR Internal Danish Qwerty Single Pointing Keyboard STRØMFORSYNING Danish Power Cord with 90W AC Adaptor 3 pin SYSTEM RECOVERY Dell Backup and Recovery Manager for Windows® 7 Tilbehør Services og Software SUPPORTSERVICES 1 års Collect and Return medfølger - Ingen opgradering valgt MOBILITET Afvist CompleteCare Leveres også sammen med dit system Base Latitude E5510 Standard Base Genoprettelsesmuligheder for operativsystemer MUI Windows® 7 Professional (32Bit OS) Media Kit Gedis Bundle Reference L0555102 Labels Intel Core Label i3 Order Information Latitude Order - Denmark Shipping Documents Danish Shipping Documents PalmRest Single pointing touchpad Standard Warranty 1 års Collect and Return Windows Live Upgrade to Danish Trend MicroTM Internet Security (24 month subscription)AntiVirus Software