Jeg har igen igen, sider og kigget efter et nemt kørebogssystem der fungerer automatisk og ikke koster en bondegård ( primært irriterer abbonementet mig ). Derfor vil jeg ganske kort høre om der er andre her der evt. kunne være interesseret i at gå sammen om at udvikle et alternativ, så kompliceret og dyrt er det heller ikke. Du kan idag købe GPS-trackere i detail forretninger til 299,- og du kan trække strøm til dem fra bilbatteriet enten monteret i ledninngsnettet eller koblet til et af bilens cigar stik. Jeg ser mange muligheder i netop at gøre det her nu:
Det er bare lidt af det, jeg har selv nogle ideer til hvordan det kan laves, og jeg ville sikkert kunne kode det selv på en 14 dage - 3 uger, hvis nu vi er en 4-5 stykker der kan se fidusen i at lave det sammen så er vi flere om at komme med input, flere om at udføre arbejdet og har tilsammen et stører netværk til at tjene penge på det bagefter. Jeg har brugt cirka et kvarter på at tænke over det her, det kan godt være det ikke er gennemtænkt godtnok, men jeg stikker hermed en finger i jorden ihvertfald :) |
Det er en god pris i hvertfald