Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad må man trække fra på skat ??

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 9. Mar 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Inner Circle Revision:

Ulovligt er det vel ikke, men påstandene er direkte misvisende og forkerte.

Peter

Det kan være at du vil forklare hvorfor de er forkerte, og misvisende.

Jeg har flere gange trukket afgifter fra min computer, og til reparationer plus tilbehør.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47202
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

stjerne1:

Jeg har ikke nævnt specifikt noget om håndværekere, det var "cookie" der gjorde det.

At noget er besværligt, gør det ikke umuligt.

du er i det mindste vedholdende. Du må undskylde men du skrev her i direkte kopi af dit svar - på hvad man kan trække fra ved opstart af firma - ordret ALT FRA VEDR VEDLIGEHOLDELSE AF ENS BOLIG og et link til håndværkerfradrag - og lige meget hvor mange gange du skriver det, må du acceptere, at det ikke har noget at gøre med opstart af firma og hvis trådstarter skulle ha fulgt rådet og taget udgifter til vedligeholdelse af hans bolig ind som udgift ved start af virksomheden, så var det gået helt galt. Dit svar kunne ikke fattes andet end som konkret svar på hans spørgsmål (ellers kunne du jo ha nævnt privat rentefradarg, kørsels fradrag og andet der ikke har spor med firma at gøre ved samme lejlighed) - Du svarede dette til hvad man kan trække fra i firmaet i forbindelse med opstarte firma;

Man kan trække alt fra, vedrørende ens virksomhed, man kan også trække alt fra, vedrørende vedligeholdelse af ens bolig: http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-39993400:disse-tjanser-kan-du-trække-fra-i-skat.html 

end of show herfra i alle fald - så vi ikke forstyrre forum mere Big Smile

Tilmeldt 9. Mar 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 17:10
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Cookie:

stjerne1:

Jeg har ikke nævnt specifikt noget om håndværekere, det var "cookie" der gjorde det.

At noget er besværligt, gør det ikke umuligt.

du er i det mindste vedholdende. Du må undskylde men du skrev her i direkte kopi af dit svar - på hvad man kan trække fra ved opstart af firma - ordret ALT FRA VEDR VEDLIGEHOLDELSE AF ENS BOLIG og et link til håndværkerfradrag - og lige meget hvor mange gange du skriver det, må du acceptere, at det ikke har noget at gøre med opstart af firma og hvis trådstarter skulle ha fulgt rådet og taget udgifter til vedligeholdelse af hans bolig ind som udgift ved start af virksomheden, så var det gået helt galt. Dit svar kunne ikke fattes andet end som konkret svar på hans spørgsmål (ellers kunne du jo ha nævnt privat rentefradarg, kørsels fradrag og andet der ikke har spor med firma at gøre ved samme lejlighed) - Du svarede dette til hvad man kan trække fra i firmaet i forbindelse med opstarte firma;

Man kan trække alt fra, vedrørende ens virksomhed, man kan også trække alt fra, vedrørende vedligeholdelse af ens bolig: http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-39993400:disse-tjanser-kan-du-trække-fra-i-skat.html 

end of show herfra i alle fald - så vi ikke forstyrre forum mere Big Smile

Og hvorfor skulle det være gået helt galt?

Når man snakker om om skattefradrag, kan man ligeså godt, nævne andre ting omkring det, som KUNNE være relevant for skribenten. Blot fordi det ikke er relevant for dig, betyder det ikke at det ikke er relevant for andre, og jeg nævne også "virksomhed", som er det samme som et firma. Så jo, det var faktisk meget sammenhængende, med tråden.

Fra Søborg
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 327
Fra  Endorse IT Skrevet kl. 19:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

stjerne1:

Jeg har ikke nævnt specifikt noget om håndværekere, det var "cookie" der gjorde det. At noget er besværligt, gør det ikke umuligt. Det har ikke noget med temaet at gøre heller. En ismaskine har heller ikke noget med sagen at gøre, eller med opstart af en virksomhed, og jeg har slet ikke rørt ved det. Har heller ikke sagt, at man ikke behøver bilag, det er også noget du har fundet på.

Syntes at du skal holde dig til temaet, før du påstår at folk villeder, og skriver misvisende ting, og formoder, at de har taget fejl.

Vil også gerne at du beviser, at det er ulovligt.

Så når du henviser til en side om omhandler håndværkerfradrag, og vedligehold af din bolig har det ikke noget med håndværkere at gøre ?
Så når du skriver "Man kan trække alt fra, vedrørende ens virksomhed", så mener du ikke alt ?, hvad er det så du mener!

Du svarer tilbage på at jeg skriver der skal være bilag på og at det relevant for ens firma:"Nej, det er loven der bestemmer hvad der kan fratrækkes.".
Så mener du i virkeligheden ja til at der skal være bilag på ?!, så er det nok det du skal skrive i stedet.
Nej betyder at man ikke er enig og Ja betyder at man er enig, for os andre, men åbenbart ikke for dig.

Jeg bragte ismaskinen i  spil for at underbygge den påstand som du har om at man kan trække alt fra i sit firma, for nå du mener alt og at man ikke behøver bilag, så kan den trækkes fra i din verden, men snak med skat om det.

Du mener at det er mig der er galt på den, en spørger om hvad man kan trække fra under opstart af virksomhed, du henviser til side hos TV2 med håndværkerfradraget som gælder private og IKKE firmaer, og siger man kan trække ALT fra inkl. vedligehold af sin bolig i sit firma.
Den lov du henviser til er ikke gyldig mere, og omhandler ikke firmaer.
Syndes du stadig det er mig der er galt på den ?

Tværtimod for at hjælpe andre, har jeg forsøgt at korrigere på hvad det er du påstår,  så de ikke kommer i fedtefadet hos Skat.
Men du kører uanfægtet videre og bliver standhaftigt ved med at påstå at du har ret!!

Du påstår at jeg drejer temaet væk fra det tråden startede op med, du skriver om en lov som ikke er gyldig mere, som gælder private, at den bare kan bruges til at trække fra i regnskabet i et væk, på trods af at du stadig ikke har bevist over for nogle i tråden at det du mener er rigtigt!!

Så jeg er ked af det men det slag har du tabt på forhånd, jeg håber for din egen skyld at du ikke bliver kaldt til kontrol hos skat, for så få du godt nok ørene i maskinen, det liver IKKE sjovt.

Hvis man bevist/med fuldt overlæg forsøger at snyde i skat, f.eks. med forkerte bilag, trækker ting fra flere gange med det samme bilag, så har man bestemt ikke overholdt skattelovgivningen, eller for den sags skyld regnskabslovgivningen, hvilke i sidste ende kan straffes med bøde, og i helt grelle tilfælde med fængsel hvis der direkte er begået bedrageri.

Men jeg trækker mig fra tråden herfra, da den ikke kommer med mere positivt, snare tværtimod

/Nicolay Høy
Endorse IT - http://www.endorseit.dk

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)