Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jul 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej vi er et svensk rengøringsfirma der lige er startet arbejder alt indenfor rengøring vi arbejder i Danmark og Sverige og har brug for nogle flere kunder hvad er den bedste måde at søge kunder på?

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:36

123services:
hvad er den bedste måde at søge kunder på?

En god start kunne være en mere sigende overskrift!!Wink

Ellers velkommen til!

/Henrik

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 05:52

Hej

Først velkommen til amino.

Når jeg læser dette korte indlæg, så ser det nærmest ud til at I ikke har gjort jer nogle tanker om, hvordan I vil drive jeres firma. Da I "bare" tilbyder rengøring.

Det som der er vigtigt er at få opbygget en ordentlig strategi for hvordan I vil arbejde, og med hvem, her om det skal være primært erhverv eller privat.

Og når man så beslutter sig for det, så er det også vigtigt at man begynder at overveje, hvor ens spidskompetancer er, sådan at man målrettet kan gå ind der og lave markedsføring. For det nytter ikke noget bare at sige rengøring, da det gaber over et stort område. Lige fra trappevask, til skadesservice. Og her bliver vi som læser forvirret.

Jo mindre man forvirrer folk, jo nemmere har de ved at tage stilling til jeres produkt. Og så bliver man tilvalgt eller fravalgt på de rette betingelser.

Når nu dette er på plads, så skal man overveje sin markedsførring, herunder internettet, med hjemmeside, SEO eller Adword, og her gælder det netop om at få sig markeret inde for sit kerneområde.

Dog kan en hjemme side ikke bruges som den primære markedsførrings kanal, selvom mange her sikkert er uenig i det. Men der er de gode gamle metoder om at sende bruchure, som ingen læser, telemarketing, som ingen gider at høre på. Samt Anoncer i krak.dk osv.

Det som det primært gælder om, i opstarten er at gøre sig bemærket, og det gerne på en positiv måde, sådan at man ikke allerede der får et negativt billed af en. Det er efterhånden ingen hemlighed at man svømmer i mange reklamer i dag, og mere end 99 procent bliver smidt ud. Og det er netop fordi at der er for mange som starter noget op, i markeder som der er mættet, og som kun er der for pengenes skyld, og derfor ikke laver den indsats der skal til.

Fx kan jeg nævne at jeg får en masse reklamer på ting som egentlig er mere end normalt ligegyldigt, for mit firma. Fx madordninger, julefrokost sommerbuffer til firma'er med flere end 5 ansatte....Jeg er så kun mig. Så sæt ind hvor det er relevant.

Og så en anden ting, når du skriver her, og du har en hjemmeside, så få den ned i din signatur. Så giver det også mere seriøsitet blandt de andre medlemmer, og så er der vist også noget SEO omkring det...men det er der mange andre her der kan tale meget mere om.

Så få jeres strategi på plads, og derfra vil det tit også give sig selv, om hvordan man kan markedsføre sig.

/Kenneth

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 07:39

Google ads

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)