Jeg har en del homeparties og andre arrangementer her i juli måned og kan sagtens bruge nogle flere varer. Har du noget liggende du gerne vil af med indenfor tøj, smykker, makeup, tasker, tørklæder og andre "tøse-kvindeting" så send gerne billeder - jeg er ikke umiddelbart interesseret i at KØBE det, men vil gerne hjælpe dig af med det - mit forslag er at du sender lidt billeder, beskrivelser og hvilke priser DU skal have hjem for det - hvis jeg mener at kunne afsætte det finder vi ud af noget med nogle vareprøver til en fornuftig pris så jeg har noget at fremvise - og jeg modtager så bestillinger og bestiller det direkte hos dig - for eksempel en gang om ugen - jeg afregner til dig og du sender de varer jeg bestiller... Har du andre forslag til hvordan det kunne fungere så sig endelig frem. Mange hilsner Camilla Email: info@butikmilla.dk |
hej
jeg har en del sæbe blokke.i en blok er der 2 kg.Normal sælger man en skrive sæbe 100 g a 49 kr. Sæben er øko. vi har disse duft varianter.
Æble, banan, violer, kirsebær, chokolade, agurk, havtang, spa sæbe, appelsin, citron, mynte, egyptisk rose, muskat nød, fersken.
Jeg har en del blokke tilbage hvis det har din interesse. de er meget solgte på krammemarkeder og i butikker.
kontakt mig på 27363833 eller kik forbi vores butik med disse sæber.