Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi lukker sgu butikken i 4 dage...

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark:
men jeg har efterhånden mistet så megen post via postdanmark at det er blevet dyrere for mig at tage risikoen med postdanmark

Du er godt nok uheldig. Jeg har kun mistet en enkelt forsendelse ud af, hvad jeg har sendt i den tid, jeg har haft internetbutikker - og den erstattede PD forøvrigt.

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 21:54

Trenden  er  jo  at  man  overgår  til  faktura  pr  mail   som  vedhæftet  pdf  -   så  tilbage  bliver  der  kun  gækkebrevene

Hvad  med  at vi  alle  mailede  til  Postministeren   at  vi  foreslog  portoen  det  mindste standardbrev  sat  op  til   15 kr.  for  at  lette  etatens  hurtigere  død

PS  min  gl.  mor  blev  ringet  op  her til  aften  af  sådan  en call center pige, der  på  vegne af Weekendavisen  i anledning  af  deres  281  års  fødselsdag   ville  forære  de  næste  10  aviser  gratis.   Ikkke  noget  med  betaling  nejnej  Det  var helt  gratis   Så   jo  det  måtte  de  da  godt sende

Jamen  der  var  så  blot  lige  det,  at  man  så   skulle  sige  god  for at  Postvæssnet  ville  have  250  kr  for at  levere  de  10 aviser  de  næste  10  fredage   SÅ  DET  BLEV et  NEJ TAK  og  fortsat  god  fødselsdag  til den  udmærkede avis

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 22:19

Skønt. Nu er shoppen lanceret, men den virker ikke! Helt æligt. Hvor svært kan det være....
Sur røv når man stort set er løbet tør for alle frankeringsmærker :-(

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 12:29

Jeg svarer lige på denne lidt gamle tråd.

Jeg fik en mail om, at de ville lukke deres "gamle" webbutik. Jeg ringede så til dem for at fortælle, at jeg ikke ville få en digital signatur, før det helt nye ville være klar, og at jeg ikke var den eneste, der ventede på det, så jeg mente, at de ville få problemer med deres nye frimærkeshop.

Men, de tog ikke telefonenCrying, så jeg mailede det samme til dem, og så var der en sød dame, der ringede mig op nogle dage senere, og sagde, at "sådan blev det", og alle argumenter prellede af på hende (også dem med, at jeg ville til at overgå til også at sende den sidste rest af fakturaer elektronisk), indtil hun til sidst sagde, at når jeg kun bestilte frankeringsmærker nogle få gange om året, så skulle jeg være velkommen til bare at ringe min bestilling ind (de trækker i forvejen på leverandørservice).

Så det lød jo som en fin løsning, men efter nu at have læst, at det med, at man ikke kan komme igennem på telefonen, åbenbart er et generelt problem, så er den service måske ikke så meget værd?

Men, I kan da prøve, om servicen gælder alle, og om I kan komme igennem ;-).

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 20:24
Efter mange forsøg lykkedes det mig at oprette en NY konto i mit privatnavn og så få bestilt mine frankeringsmærker. Det tog så også ret lang tid da man kun kunne bestille ET af gangen! Det blev så løst ved at ændre antal i checkout. Ja man kan ikke ligefrem kalde shoppen for brugervenlig. Jeg fatter ikke at man lancerer en så vigtig shop uden at have kørt ordenligt test. Men man kan jo gøre som man vil når man har monopol :-)
Side 2 ud af 2 (15 indlæg)