Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook kampagne til udlejning af sommerhus

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 3. Jul 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren:

Lillemor og undertegnede har netop købt et hus i Thailand som vi planlægger at leje ud når vi ikke selv bruger det.

Jeg kunne godt tænke mig at udnytte facebook til at gøre reklame for det.

Følgende gruppe er jo allerede ret godt med http://www.facebook.com/group.php?gid=114955538540039 da de har over 23.000 medlemmer. Jeg overvejer lidt at lave samme stunt, men udfordringen er at jeg får en masse unge mennesker som måske ikke er i mit segment.

Derfor overvejer jeg nu reklamer på facebook. Boligen ligger tæt på nogle rigtig fede golfbaner og jeg havde regnet med at prøve at ramme dette segment. Jeg har kigget på GoSocial, men med deres utrolige succes (tillykke) starter deres pakker på 10.000 og jeg kunne godt tænke mig at starte lidt mindre. Gerne evt. performance betalt hvor jeg betaler X bobs for hver kunde.

Hvad er jeres tanker ang. dette. Er der nogen der kan hjælpe eller synes I bare at jeg skal gå igang med reklamerne?

(man skal jo gøre det man er bedst til og dette ligger ikke i min kernekompentece)

Hej.!

Jeg bor i Thailand-i Chiang Rai.

Det er jo lidt svært,når man ikke ved hvor i Thailand, dette hus ligger.?

Men er det sydpå, kan jeg nok ikke være til stor hjælp.Jeg bor jo, som sagt, helt oppe i det nordligste Thailand.

En ide, var måske, at præve-Thai Visa.com-det er udbredt over hele Thailand-en kombination af news og forskellige forums, for alle dele af Thailand.

Du kan google det-Thai visa.com.

Men ellers, er du velkommen til, at kontakte mig.på mail-brianmarinus@hotmail.com

Brian M Sørensen.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 14:03

Hej Brian

Tak for dit svar. Huset ligger i Hua Hin og jeg kender godt Thai Visa sitet :)

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 23:25

hehe hov ja det er rigtigt. er jo heller ikke til med alle de firmaer ;-)

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 17:56

mick:

hehe hov ja det er rigtigt. er jo heller ikke til med alle de firmaer ;-)

Helt iorden. Jeg er bare glad fordi du gider tage dig tiden til at svare i tråden :)

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 02:11

Hej Rasmus.

Spændende køb :-)

Jeg tror også som Tommy er inde på, at det er en rigtig god måde at gøre det på.

Hvis du har brug for at 'kickstarte' den side, så send mig en PM, så kan jeg hjælpe dig med de første hundrede, måske et par tusinde medlemmer..

Desuden kunne det være vi kunne lave et samarbejde? Jeg har jo en del kunder der godt kan lide golf (sælger golfbolde Smile) og nogle af dem, vil da helt sikkert gerne til Thailand.

Vi kan helt sikkert finde ud af noget sammen, og hvis ikke kan jeg i hvert fald hjælpe dig med at bygge en facebook side op hvis det har interesse.

- Casper :-)

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 02:16

Og kan desuden også anbefale SommerhusDanmark som Jonas er inde på tidligere. Min fars sommerhus i Nykøbing sjælland derinde, og det har givet et par bookninger. :-)

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 20:58

Mange tak, det må jeg prøve :)

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)