Lillemor og undertegnede har netop købt et hus i Thailand som vi planlægger at leje ud når vi ikke selv bruger det.
Jeg kunne godt tænke mig at udnytte facebook til at gøre reklame for det.
Følgende gruppe er jo allerede ret godt med http://www.facebook.com/group.php?gid=114955538540039 da de har over 23.000 medlemmer. Jeg overvejer lidt at lave samme stunt, men udfordringen er at jeg får en masse unge mennesker som måske ikke er i mit segment.
Derfor overvejer jeg nu reklamer på facebook. Boligen ligger tæt på nogle rigtig fede golfbaner og jeg havde regnet med at prøve at ramme dette segment. Jeg har kigget på GoSocial, men med deres utrolige succes (tillykke) starter deres pakker på 10.000 og jeg kunne godt tænke mig at starte lidt mindre. Gerne evt. performance betalt hvor jeg betaler X bobs for hver kunde.
Hvad er jeres tanker ang. dette. Er der nogen der kan hjælpe eller synes I bare at jeg skal gå igang med reklamerne?
(man skal jo gøre det man er bedst til og dette ligger ikke i min kernekompentece)
Undskyld jeg ikke lige holder mig til det overordnede emne: FB.
Men jeg kan ikke lade være med at tænke...... Har I overhovedet behov for FB? Nu ved jeg naturligvis ikke hvor sommerhuset ligger og sådan....men det ville da ikke overraske mig, hvis jeg personligt kunne book'e det en pæn del af året, bare ved at tage fat i mit perifere netværk.
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
ved ikke om du kan bruge dette til noget. Men syntes da der ligger mange muligheder i det når det ligger tæt på golf baner. hvad kunne ikke tænke sig 14 dages golf ferie hvis det er noget man går op i ? JEg syntes da du skal ligge på hva de har af tilbud i de golf klubber som ligger tæt på de sommerhus og så lave noget ud fra det. Måske droppe face og så i stedet kigge på danske golf klubber, og så lave noget reklame der. jeg tænker også at der er nok ikke så mange `unge` som er medlem af en golf klub, så der ville du sikkert kunne finde din målgruppe ?
Det bare en ide håber du kunne bruge den ;-) og så ellers held og lykke med huset
hilsen
Mick
Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex
ved ikke om du kan bruge dette til noget. Men syntes da der ligger mange muligheder i det når det ligger tæt på golf baner. hvad kunne ikke tænke sig 14 dages golf ferie hvis det er noget man går op i ? JEg syntes da du skal ligge på hva de har af tilbud i de golf klubber som ligger tæt på de sommerhus og så lave noget ud fra det. Måske droppe face og så i stedet kigge på danske golf klubber, og så lave noget reklame der. jeg tænker også at der er nok ikke så mange `unge` som er medlem af en golf klub, så der ville du sikkert kunne finde din målgruppe ?
Det bare en ide håber du kunne bruge den ;-) og så ellers held og lykke med huset
Mange tak for idéen.
En af de strategier jeg arbejder med (huset er ikke helt klart endnu, så jeg er kun i planlægningsfasen) er blandt andet at ramme de danske golfklubber med noget markedsføringsmateriale. Udfordringen er bare at det jo ikke er sikkert at jeg får lov til at lægge mit materiale, og da man gennem facebook markedsføring kan ramme temmelig snævre grupper, tænkte jeg at det måske var forsøget værd. Især hvis det var en performance kontrakt hvor jeg betalte X kroner per udlejet uge der blev solgt via facebook.
Huset ligger i Hua Hin, Thailand og der ligger som sagt helt fantastiske baner i nærheden, koblet med at det er et stort hus med rigelig plads til 6, egner det sig ret godt til netop dette segment. Men hvis I har idéer til andre segmenter, hører jeg også meget gerne fra jer.
Face kunne også være en løsning selvfølgelig, evt kontakte nogle af de firmaer som gør sig i af mærkesføre over face, de kan sikkert hjælpe dig så du rammer lige din målgruppe. Jeg læste om ham der Simon på 14 det firma han har gør sig i det, mener jeg så et tal på 10 kg som start og så bliver din annonce vist x antal gange, du kunne være en mulighed.
Men igen prøv da de golf klubber, hvis du griber den rigtig an burde det da sikkert kunne lade sig gøre ;-)
men ved ikke noget om golf klubber
Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex
Du kan jo også oprette en gratis ferieboligannonce på SommerhusDanmark.dk - på trods af vores navn har vi skam mange huse i udlandet, og også enkelte i Thailand.
Det kan jo aldrig skade at forsøge den vej rundt også :-)
Jonas: Det skal jeg gøre når vi er ved at være klar
Tommy: Super ide. Det er nok vinklen på det. Jeg tror sgu vi giver en-to uge væk. Jeg skal nok huske at poste det på Amino når tid kommer. Der er vel et par stykker herinde der golfer og godt kunne bruge en gratis luksus golfferie i villa på små 200m2 med privat pool :)