Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eregner.dk - Er dette redskab noget I vil bruge selv eller til jeres kunder

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Vordingborg
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 112
Fra  LeadDoubler Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Med Eregner.dk er det muligt at lave online formularer, hvor det er muligt at eksekvere beregningerne fra regnearket ved at lave et simpelt Excel ark og uploade det.

Vi synes selv det er genialt, men hvad siger I?

Hvad ville I bruge det til?

Hvordan ville I markedsføre det?

Ville I være interesserede I at lave en case sammen med os, hvor vi leverer beregneren og I leverer ideen? (Bedste ide vinder en Eregner)

www.eregner.dk

Venlig hilsen

Eregner.dk

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet er jo lidt at der er tonsvis af alternativer derude - både gratis og betalte.... 

Fordelen er så hvis I kan tilbyde en rigtigt nem integration i eksisterende sites... Der vil jeres produkt ihvertfald trække fra de fleste gratis php-scripts, der er tilgængelige derude.

Så mht. om det er genialt eller ej.... tja.... Selve idéen vil jeg ikke just kalde genial - som sagt er konceptet jo kendt i forvejen. Men hvis I kan koble konceptet op på brugervenlighed - WYSIWYG-tilpasning af designet og ekstrem nem integration f.eks. - så vil jeg bestemt mene I har fat i noget :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Vordingborg
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 112
Fra  LeadDoubler Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fama

Jeg har brug for en angivelse af alternativerne. Hvilke andre systemer gør det muligt at:

  • Generere et formular-flow med input side, kontaktopsamling og resultatvisning med beregninger udført i et regneark, hvor du som "ejer" af flowet får tilsendt emails når der er en bruger, der har indtastet noget på din formular.
  • Alt dette ud fra et simpelt regneark - genereret på 2 sek.

Jeg ved der findes systemer til at lave formularer uden live beregning, men når det skal være muligt at lave beregninger via et regneark for slutbrugeren, så tror jeg ikke, der er så mange alternativer, der gør det så nemt som vi gør det.

Men jeg kan tage fejl, så hit med alternativerne. At kende dem er alfa-omega for os :-)

 

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

 

Morten Matras:
Men jeg kan tage fejl, så hit med alternativerne. At kende dem er alfa-omega for os :-)

 

Min pointe er ikke, at man muligvis kan sidde og udpege A,B og C, der tilbyder en lign. ydelse. Om ikke andet så fordi jeg ærligt talt ikke skal kunne sige, om der er noget, der gør det.... Det er der nu nok, men det er så hvad det er.

Pointen var bare at der er tonsvis af f.eks. php- eller java-scripts derude, som gør det muligt, at indbygge forskellige former for live-beregnere (osv.) på sit site - bare prøv at Google noget i stil med "calculator scripts", hvis du skulle være i tvivl.

Dvs. der er måske ikke så mange, der tilbyder samme ydelse som jer. Men der er tonsvis og atter tonsvis, der tilbyder samme slutprodukt. Derfor mener jeg det er alfa og omega for jer, at I virkeligt skille jer ud på selve ydelsen - som f.eks. kunne være en WYSIWYG-editor, copy-paste integration osv....

 

Hvis jeg skal skære det lidt ud i pap, så er det produkt I tilbyder jo noget de fleste seriøse webudviklere nemt selv kan skrive eller ihvertfald finde et passende script, at benytte sig af. Det jeg mener er at verden jo sådan set kørte ganske fint rundt, inden eregner.dk blev lanceret :) Og så vidt jeg ved har det ikke skortet på diverse udregnere, på verdens hjemmesider....

 

Men det var jo ikke en kritik af jeres koncept... Jeg understregede bare, at det står og falder med brugervenligheden.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Vordingborg
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 112
Fra  LeadDoubler Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Fantastisk. Det er netop planen at fokusere paa brugervenlighed.

Formularen kan indsaettes med simpel copy/paste af javascript kode paa alle html baserede sites.

Designet tilpasser sig automatisk til sitet det indsaettes i.

 

Tak for feedback

 

Morten

 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil opprøve det med det samme. Det lyder som noget for min virksomhed :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

I hvert fald nummer 1 referencer synes ikke det virket som den vilde e regner det kun en formular der sendte tilbud på en masse info felter jeg havde udfyldte jeg får ikke online tilbud med det samme derved synes det er lidt dyrt vis det koster 49.999 kr. for du viser vel i referencer hvad det bedste kan, for kan ikke rigtigt forstå nyheden i produktet efter have kigget på dine referencer, med der står ej det vilde under referencer hvilken løsning valgt,  så jeg regner med de har valgt den dyreste løsning

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vordingborg
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 112
Fra  LeadDoubler Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

De refererede kunder på Eregner.dk er alle fra den lille pakke.

Den store pakke er kun interessant for banker etc. der SKAL have alt på deres egen server.

 

Morten

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

ALtså gratis pakke ? for kunne i ikke skrive hviken valgt pakke, for den første kigget på så der ikke ud til at være lavet meget på

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vordingborg
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 112
Fra  LeadDoubler Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Vores referencer er på den mindste betalte pakke.

Vores system er fantastisk til at lave formularer der skal give et dynamisk svar baseret på input.

På den måde kan man få sin hjemmeside til at agere som en intelligent "sælger", der altid er klar til at besvare spørgsmål etc.

Det virker rigtig godt i praksis og giver en meget høj konverteringsrate

 

Morten

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)