Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender du cykelbranchen?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal forsøge mig lidt med nogle helt specielle cykler+tilbehør jeg importerer fra Tyskland eller Østen. Der bliver en webshop del til konsumenter samt en grossistdel hvor jeg fokuserer på andre webshops og forhandlere som kunder. Til det vil jeg gerne trække på lidt viden fra folk der er i branchen eller har været i branchen.  - Er du i branchen skal du ikke være bekymret for at vi bliver konkurrenter idet det hele kommer til at ske i Sverige.

Hvordan fungerer cykelbranchen på godt og ondt?

Noget specielt man skal være opmærksom på hvis man kaster sig ud i den branche?

xxx

Fra Silkeborg
Tilmeldt 25. Jan 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Cykelbranchen kan være en lidt svær branche at komme ind i, alt afhængig af hvilke produkter man har. Generelt kan man sige at et nyt produkt skal kunne noget som andre ikke kan for ikke at drukne i mængden.

Cykelforretningerne forventer i mange tilfælde lang kredittid, vi bestiller ofte vare i september og har beltaling til april/maj.

Cykelbranchen er ofte en branche som kommer godt igennem, både krise og opsving og med miljøet i højsædet i øjeblikket går det for de fleste rigtigt godt.

Nu kender jeg ikke så meget til cykelbranchen i Sverige, men jeg ved at flere af de danske grossister også har sælgere der kører i Sverige. Bl.a Kildemoes/monark.

Håber du kan bruge det til noget.

Jeg vil gerne hjælpe yderligere hvis du har flere spørgsmål.

Jeg har 12 års erfaring med cykelbranchen

mvh

Jacob Veller

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)