Hej alle, Jeg har en webshop som jeg gerne vil have en vudering på fordi jeg vil gerne af med den, grundet for lidt tid til at gøre den færdigt. Shoppen finder du på www.designpc.dk selve konceptet finder jeg selv som en god ide, men som sagt er den ikke færdig. obs. ingen omsætning |
Salgs vudering af webshop
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
- 1
Hej Kenni, Med fare for at lyde arrogant og irriterende, vil jeg vove den påstand, at værdien vil være et rundt nul ![]() Jeg er ikke i tvivl om, at du har lagt mange timer i selve shoppen, men eftersom det ikke er en igangværende forretning, og oven i købet er en shop til brug på et marked med virkelig høj konkurrence, og meget små dækningsgrader, anser jeg den ikke som salgsbar. Det skulle da lige være hvis du finder en der er ved at starte en lignende forretning, men blot mangler shoppen. Såfremt jeg har overset, at din shop er baseret på et radikalt anderledes koncept end alle andre computer shops, beklager jeg min "hårde" udmelding. Mvh Claus |
Siden virker fint her. Dato: 08-12-2006 12:06:05 Forfatter: CD Såfremt jeg har overset, at din shop er baseret på et radikalt anderledes koncept end alle andre computer shops, beklager jeg min ''hårde'' udmelding. Mvh Claus Tror Kenni''s koncept er, at sælge computere i et pænt design, der kan stå fremme i fx stuen. Er det ikke rigtigt? |
Ikke just en god idé, Kenni. |
--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid
Forresten vil jeg da evt. gerne købe sådan en computer der - smid mig gerne lige en mail på jesper@qtag.dk |
// Jesper Skov
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)