Hej Aminos ! I forbindelse med at jeg 1. september realiserer min webshop drøm og går i luften med min webshop er jeg i fuld gang med at finde det helt rigtige navn og det har jeg det rigtigt svært ved. Problemet består i at der i mit branche navn er et Æ og jeg synes den gerenrelle holdning blandt "eksperterne" er at ÆØÅ er et NO GO !! Så det medfører jo følgende spørgsmål:
1. Hvor vigtigt er det at branche fremgår tydeligt af domænenavnet ? 2. Kan det være en fordel at bruge .nu .me hvis det passer godt ind i domænenavnet ? 3. Er der fordele i at bruge flere domæner til den samme shop eller er det spild ? Har følt mig fristet til at spørge om hjælp herinde, men har nok været lidt bange for at en domænehaj straks registrerer navnet hvis en amino bruger graver et guldkorn frem ???
mvh.
Kim |
av den er jo svær at give dig gode råd om når du holder branchen tæt til kroppen - men forstår dig udmærket.......
generelt så kort et navn som muligt Giver dig den billigste performance hvis du skal ud og lave skilte - men omvendt det er jo svært at få et budskab om enmne, branche etc med i noget der er superkort
og det med æøå slog jo aldrig rigtig an selv om det blev muligt for nogle år siden - så vejen er at undgå dem
Hvordan med webshop Har du valgt system - eller er der tid og lyst til at kigge på et økonomiprogram hvor shoppen er 100% integreret med fuld online lagerstyring -
Det med 100% integration - betyder at du ikke skal importere noget fra en løs webshop til dit økosystem - det sker automatisk qua kundernes køb i shoppen Det ligger sig som forslag i din kassekladde - klar til din accept af om der skal bogføres måske sidste døgns 50 køb.
Hvad koster sådan noget???? Ja du kan faktisk leje dig igang for under en tusse for de første 3 måneder (297 kr. pr. måned - vil du have hostet løsningen ved Aesiras som systemet hedder; så koster det 199,- kr. ekstra pr. måned) men så har du også løst problemet med plads til hotellet - ubegrænset trafik plads til 750 MB i databasen - men hent en prøve på det på linket i min foot´er