Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SMS Gateway med F

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg blev engang præsenteret for en SMS gateway, som var 100% gratis. Jeg kan bare ikke huske hvad den hedder! Jeg ved godt det er meget lidt info... men.. jeg kan huske at den starter med F :-) Er der nogen der har nogen bud på hvad den kunne hedde?

Vh. Emil

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:58

Det kan vel ikke have været frostsms.dk? Der er nemlig ikke noget abonnement hvor du kun betaler for sms'erne.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 19:00

sådan en opsøtning kunne jeg godt være interesseret i, ved bare ikke lige hvordan man skal sætte det op :(

Blackface.dk -> Billig blackmask

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:01

Niels:

Det kan vel ikke have været frostsms.dk? Der er nemlig ikke noget abonnement hvor du kun betaler for sms'erne.

Nej, det er den desværre ikke den jeg tænker på ;-) Men "byggemesteren" har lige sendt mig linket over PM - det hedder fortumo.com :-)

Tilmeldt 27. Jun 10
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 19:03

indlægget slettet da det ikke længere er aktuelt.

Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 449
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 19:10

Emil Hyldeborg Andersen:

Niels:

Nej, det er den desværre ikke den jeg tænker på ;-) Men "byggemesteren" har lige sendt mig linket over PM - det hedder fortumo.com :-)

Tak for delingen :)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:29

Morten Johansen:

sådan en opsøtning kunne jeg godt være interesseret i, ved bare ikke lige hvordan man skal sætte det op :(

Hvad tænker du på?

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)