Hej Mike, BruunMedia og jer andre,
Jeg har også spillet lidt onlinespil engang, og selvfølgelig har BruunMedia ret i at det er en overtrædelse af betingelserne at benytte tredjepartssoftware der så at sige "snyder" for dig. Blizzards (og andres) milliardforretning er jo netop baseret på at man skal bruge så meget af sin tid som muligt på spillet. Det er også derfor de spil der ikke har "farming"-elementet typisk ikke konkurrerer så godt. Folk mister interessen for hurtigt.
Af den grund tror jeg faktisk du, Mike, skal passe lidt på med at sælge dit program. Resultatet af at benytte det kan i yderste konsekvens være, at man mister sin konto og alt det man har oparbejdet. En tilfældig 12-årig knægt vil sikkert "bare" kaste sin skærm ud gennem vinduet og komme videre med livet, men hvem ved hvornår nogen går til forbrugerombudsmanden eller lægger sag an?
Forbrugerbeskyttelsen i Danmark er høj og det er derfor nærmest umuligt at lave omfattende ansvarsfraskrivelse - hvilket betyder at du i værste fald kan komme til at hæfte.
Dit produkt svarer lidt til at sælge TV-tunere som måske ødelægger TV'et - eller antivirusprogrammer som måske sletter alle dine dokumenter.
Jeg siger ikke det kommer så vidt, jeg siger bare du skal overveje risikoen. Der har jo været flere domme rundt omkring i verden, som har stadfæstet den fysiske værdi af disse virtuelle besiddelser. Så hvorfor ikke også i Danmark?