Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du et godt tilbud til World of Warcraft Spiller

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skriver bare til en GM han har set det så :)

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 18:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

mikenielsen95:

Hold nu kæft den er ikke ulovlige

Hej Mike

Hvis du vil debattere her på Amino er ovenstående IKKE det rette sprogvalg at bruge.

Tal pænt til folk som de taler pænt til dig, hvis du ikke kan finde ud af det er Amino.dk ganske enkelt ikke stedet du skal være.

Det er IKKE en børnehave, ejheller et tilfældigt gamer-forum, men et sted hvor (mere eller mindre) professionelle erhvervsdrivende mødes og debatterer!

På forhånd tak.

Mvh Anders Christensen, Moderator.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 20:04

Hej Mike, BruunMedia og jer andre,

Jeg har også spillet lidt onlinespil engang, og selvfølgelig har BruunMedia ret i at det er en overtrædelse af betingelserne at benytte tredjepartssoftware der så at sige "snyder" for dig. Blizzards (og andres) milliardforretning er jo netop baseret på at man skal bruge så meget af sin tid som muligt på spillet. Det er også derfor de spil der ikke har "farming"-elementet typisk ikke konkurrerer så godt. Folk mister interessen for hurtigt.

Af den grund tror jeg faktisk du, Mike, skal passe lidt på med at sælge dit program. Resultatet af at benytte det kan i yderste konsekvens være, at man mister sin konto og alt det man har oparbejdet. En tilfældig 12-årig knægt vil sikkert "bare" kaste sin skærm ud gennem vinduet og komme videre med livet, men hvem ved hvornår nogen går til forbrugerombudsmanden eller lægger sag an?

Forbrugerbeskyttelsen i Danmark er høj og det er derfor nærmest umuligt at lave omfattende ansvarsfraskrivelse - hvilket betyder at du i værste fald kan komme til at hæfte.

Dit produkt svarer lidt til at sælge TV-tunere som måske ødelægger TV'et - eller antivirusprogrammer som måske sletter alle dine dokumenter.

Jeg siger ikke det kommer så vidt, jeg siger bare du skal overveje risikoen. Der har jo været flere domme rundt omkring i verden, som har stadfæstet den fysiske værdi af disse virtuelle besiddelser. Så hvorfor ikke også i Danmark?

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 21:25
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har for en time siden snakket med en af min venner fra England hans far har kikket på det program som vi 2 har lavet han siger at det er okay for den arbejder ikke på en hacker måde som de ander farmer bots gøre. Faren siger du kan godt sælge det og at dem du sælger det til ikke vil blive bandet. Hans far arbejder for world of warcraft hacker center

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 21:27
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ved godt man skal snakke pænt men han bliver bar ved og ved. Så kom jeg til at skrive det og jeg undskylder også jeg skræv det.

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 21:37

mikenielsen95:
Hans far arbejder for world of warcraft hacker center

Well - så er den jo god nok!!!

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 21:40

er i svenskere MikeNielsen95?

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 21:40

Jacob Rohde:

mikenielsen95:
Hans far arbejder for world of warcraft hacker center

Well - så er den jo god nok!!!

Jamen hvis det står på internettet er det jo sandt!

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 21:57

Vi arbejder lidet med nogen svensker og de lavet lidt for os hvorfor?

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 22:20

Bare sjovt ham der har lavet den er 22-23 år er svensker og køre en volvo.. og du virker ikke svensk, 22-23 år :)

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)