Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælger til aftaler inden for bilbranchen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer Vi står for at skulle have udvidet vores kundegruppe (gerne betydeligt) Vi vi gerne tilbyde alle brugtvognsforhandlere en mobilitetsservice som de kan "lægge oven i handlen" på nye og brugte biler, dvs du som kunde får et gratis mobilitetsabbonement, så du er sikret vejhjælp med din ne / brugte bil. Mobilitetsaftalerne kan selvfølgelig også udvides over i forsikringsverdnen og til bilimportører. Hvordan skal vi hyre en sælger til dette job ? Ren provision ? så vi er sikret resultater for vores penge Fast løn i en evt tidsbebrænset periode, feks 1-3 mdr til vi har opnået det vi ville. ? En blanding af fast løn og provision ? Eller skal vi have en mødebooker til at lave aftalerne for os og så selv efterfølgende snakke med kunderne(vi er ikke fødte salgsfolk) ?

Fra Viborg
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:26

Bump

ingen sælgere der kunne tænke sig at kaste sig igang med projektet ?

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 22:21

Hej,

Du skal være velkommen til og sende mig en PB, så vil jeg gerne kigge nærmere på det.

Om ikke andet, kan jeg nok sætte jer i kontakt med et par sælgere.

RBN

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:34

Hej Rasmus

Jeg fandt denne gamle trådamino, hvor du siger at du har kontakter til sælgere i bilbranchen.

Vi har agenturet i Skandinavien for et produkt, som sælges med stor succes i mange andre lande. Vi skal nu til at afsætte det i DK.

Du kan se mere på www.bear-lock.dk

Hvis du synes at produktet er spændende og ønsker at høre mere om mulighederne, så må du gerne give mig dit telefonnummer, så kan jeg ringe til dig og vi kan få en snak om tingene.

Du kan skrive til mig på rb@bear-lock.dk

mvh

Radek Busiuk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)