Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

flybiletter til sydney 8 pers tilbud

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

nogen der ved hvor jeg findet det bedste tilbud på flybiletter til australien

1. person skal afsted sidste uge i juli

2-8 peroner skal afsted sidst i november og vi skal allesammen rejse fælles hjem allersidst i januar 2011

nogle forslag

person 1 38 år

personer 2=40 3=17 4=15 5=10 6=5 7=3 8=2

håber at høre fra nogen, også andre forslag vedr vores tur til australien alle input modtages

hilsen

thomas

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 13:37

Hej Thomas

Skønt land - glæd jer..

Vi brugte selv My Planet http://www.myplanet.dk/australien/

og de var helt suveræne til at komme med forslag, og ikke mindst arrangere ture.

Specielt turene ( som er lidt dyre) , men absolut ikke noget man skal undvære. Det er uddannede turguider der ved alt om dyrelivet, naturen osv. , så noget helt andet end et eller andet fjog på mallorca, som bare skal have dig med i nærmeste smykkebutik for at få provision. Smile

Det er ikke der i skal spare.

Der er så meget at se , at det vil være vanskeligt at anbefale ting frem for andet.

Det eneste sted jeg måske synes er overvurderet ( set i forhold til afstand mv. ) er Ayers Rock.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:05

nyselvstændig:

nogen der ved hvor jeg findet det bedste tilbud på flybiletter til australien

Jeg bruger altid Momondo til flybilletter og Venere til hoteller. Grunden til, at jeg bruger lige dem, er, at de begge betegnes som de bedste af avisernes forbrugersider.

Eneste ting man skal være opmærksom på ved Venere er, at man pga. valutakurser kan komme til at betale en anelse ekstra: Man køber måske sit hotelværelse i euro, og når man skal betale på hotellet efter endt ophold, fakturerer de måske ens kort i f.eks. danske kroner, og VISA har en anden omregningskurs end bankernes. Så ender man med at betale mere. Men det er jo ikke Veneres skyld.

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 62
Fra  synack.fo Skrevet kl. 14:23

Hej

Flybilletterne koster typiskt imellem 10-12.000 kr. tur/retur.

Da jeg var der nede, snakkede jeg med nogle Svenskere, som havde fået billederne meget billigere end os. Jeg har også hørt andre steder fra, at det er billigt at købe billleder i Sverige, har dog ikke prøvet det selv.

Ellers kan jeg anbefalle, at i tager ud at se Ayers Rock, Sydney Harbour og Great Barrier Reaf.

Det er meget billigt at flyve indenrigs i Australien, i kan evt. se priserne hos selskabet Virgin Blue.

Når man flyver fra Danmark til Australien, er man nød til at mellem lande og skifte fly. Her vil jeg anbefalle, at I får ordnet det således, at i har mulighed for at være f.eks. i Thailand i en ugen, da dette ikke koster ekstra.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)