Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vinduespudsning, skilte rengøring( Butikker)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jun 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Overvejer at starte op som selvstændig,

så tænkte på om i tror det kunne være en ide at starte et lille service firma, hvor man pudser vinduer, rengøre skilte ( både dem på jorden og dem som hænger over butikken.)

nu kender jeg ikke så meget til priserne, med har regnet lidt på hvad jeg synes kunne være optimal,

med her ligger jeg på omkring 250 kr,

har prøvet på én butik det tog ca 30 min.

Røv syg ide eller go for it?

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 11:47

Jamen ideen er vel fin nok, du må bare forvente at (næsten) alle forretninger har en vinduespudser tilknyttet så du skal jo nok også ud og slås om kunderne.

Prisen afhænger jo meget af hvad og hvor meget der skal laves så om 250 kr er meget eller lidt?

Tilmeldt 30. Jun 10
Skrevet kl. 12:00

ja ved , der skal knokles mod andre vinduespudsere.... derfor det kunne være fedt at tilbyde lidt mere service her jo! :)

Har søgt lidt rundt på nettet og kan se butiksvinduer svinger jo fra 35-80 kr pr rude., så svært at finde ud af hvad der er rimligt.

2 butiksruder, 2 skilte(ved jorden) og et over butikken....

vil jo heller ikke gå helt ned med prisen, der må jo godt være et plus ;)

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Skrevet kl. 12:03

Nu ved jeg jo ikke hvor du kommer fra, men skilte vask er næppe en ny service det er der mange der tilbyder.

Har du udstyret til at vaske skilte i 5-6-7 meters højde?

Tilmeldt 30. Jun 10
Skrevet kl. 12:06

Nej ved det ikke er nyt, men hvor mange tilbyder det?.

Det er ikek fordi jeg påstår at min ide er ny eller noget. Men kan se på mange butikker, at de godt kunen have brug for en gang rengøring.... mere derfor,

Og ja har mulighed for at få udstyr til højder, og lign.

Tilmeldt 30. Jun 10
Skrevet kl. 12:08

Og er fra Århus

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Skrevet kl. 12:13

Så er det jo bare at komme igang.

Angående priser er det jo svært at hjælpe dig men som med så meget andet skal du helst være bedre og billigere en alle dine konkurrenter. men for en halv times arbejde skal du da have omkring 250 excl moms. men så er det jo bare om du arbejder lige så hutigt som dine kollegaer.

Men gå da ud og giv nogle tilbud prøv med en enkel eller to af gangen så kan du få en ide om dine priser er for dyre eller billige, inden du sender ud til alle kunde emner!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)