Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Top 10 brands - børnetøj

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Overvejer en hjemmeside med Top10-mærker indenfor børnetøj. Bare en virksomhedshistorie/beskrivelse med angivelse af, hvor på nettet man kan købe dem. Hvilke mærker synes I, skal på den side. Jeg foreslår selv:

Pomp de Luxe, Molo, Mala, Zirkus Zirkus, Katvig, Ticket to Heaven, Mini a Ture

Hvilke er Jeres favoritter?

Michael

Fra København K
Tilmeldt 20. Oct 08
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 08:57

Wheat, Urban elk, Småfolk og Ticket to Heaven

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 09:03

Hej Lone

Tak for buddene. Urban Elk havde jeg glemt - super varer og flot design.

Michael

Fra Helsinge
Tilmeldt 18. Oct 08
Indlæg ialt: 142
Fra  Optimerditfirma.dk Skrevet kl. 09:34

Hollys, Danefæ, EjsikkeLej, Hummel, IdaT...... også er der vist mange mange flere som jeg ikke lige kender til, det må nogle af børnetøjs-pusherne svare bedre på Big Smile

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 09:45

Tak for det, Dennis. Ja, jeg håber da at børnetøjshandlerne vil ud med, hvilke mærker de sælger bedst og som de synes er fedest.

Ejsikkelej, IdaT - gode bud.

Michael

Fra Trekantsområdet
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:53

Hmmm...

GRO, Kamma Karlo, Lego er nogle af mine favoritter - andre er allerede blevet nævnt

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 11:04

Hvis vi snakker babytøj, så sælger vi en hel del Pippi. Det er nok også noget af det som langt de fleste småbørnsforældre kender Smile

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 18:51

Morten Nielsen - Kidznet.dk:

Hvis vi snakker babytøj, så sælger vi en hel del Pippi. Det er nok også noget af det som langt de fleste småbørnsforældre kender Smile

Der skal vel sparkes en 50-100 pakker afsted om dagen for at det kan svare sig at bruge tid på de billige mærker?

xxx

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 451
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 18:57

Med den mængde UV solbeskyttende soltøj fra OxiSun jeg sender afsted i øjeblikket, må mærket være godt kendt. Det er mit eget mærke så jeg kan ikke få armene ned. Cool Så husk solcreme og soltøj til den kommende sommer.

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 19:40

PJEDSTED:

Morten Nielsen - Kidznet.dk:

Der skal vel sparkes en 50-100 pakker afsted om dagen for at det kan svare sig at bruge tid på de billige mærker?

Det er vel underordnet når kunderne køber mere med samtidigt? Det er typisk også sådan med de billige mærker, at kunderne så samtidigt køber mere ind ved samme lejlighed. Det er til gengæld yderst sjældent at vi sender mere end én vare afsted når kunderne køber MeMiini som ligger godt til i pris...

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)