Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

generelle betingelser

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing F
Tilmeldt 28. Jul 09
Indlæg ialt: 79
Fra  eet godt navn Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Er jeg helt i skoven med disse "regler"? Er der noget som er No-Go eller er der noget jeg mangler?

1. Vi har IKKE nogen fysisk butik , men kun en webshop og varer sendes direkte lager.
  2. Købet gælder i det øjeblik du som kunde modtager en faktura fra xxx.
  3. Alle priser er inkl. 25 % moms, hvor intet andet nævnes.
  4. Priserne er kun gældende indenfor Danmarks grænser, ekskl. Færøerne og Grønland.
  5. Der tages forbehold for prisfejl mv. som følge af valutaændringer, krig, terror, naturkatastrofer, force majeure, leveringssvigt, afgiftsændringer, udsolgte varer og trykfejl.
  6. Der tages forbehold for udsolgte varer og udskudt leveringstid hos xxx´s grossister.
  7. xxx sender kun varer til adresser i Danmark.xxx forbeholder sig retten til at annullere enhver order som ikke har modtageradresse i Danmark og returnere køberens penge, modregnet et administrationsbeløb på kr. 100,00.
  8. Ved afgivet ordre skal enter det fulde beløb eller depositum være indbetalt på den opgivet konto seneste 3 dage efter bestillingen er foretaget. Såfremt dette ikke sker vil xxx annullere bestillingen uden yderligere besked.
  9. Er varen bestilt med betaling af depositum, skal restbeløbet indbetales seneste 3 dage efter varen er tilgået lageret.
  10. Såfremt dette ikke sker, uden kontakt og godkendelse fra xxx, vil depositummet minus et administrationsgebyr på kr. 100,00 blive fratrukket og restbeløbet vil blive overført til kundens konto seneste 30 dage efter modtagelse af modtagerens bank oplysninger.
  11. Klager over fejl ved varen skal ske skriftlig pr. mail inden 14 fra afsendelse af varen og senest 8 dage fra modtagelsen. Du kan klage skriftligt. To år efter modtagelsen af varen ophører retten til at klage i henhold til Købelovens § 83, stk. 1, medmindre andet er aftalt.
  12. Du har 14 dages fortrydelsesret fra varen er leveret. Fortryder du købet, skal du for egen regning sende varen tilbage til nedenstående adresse senest den 14. dag efter modtagelsen.
  13. Ved returnering skal du oplyse dit ordre id, som er fakturanummeret som er oplyst på din ordrebekræftelse.
  14. Varen kan kun returneres såfremt den er i original emballage. Er den i en tilstand der forringer salgsværdien, kan den ikke returneres.
  15. Benytter du dig af fortrydelsesretten, vil du få dine penge tilbage, efter vi har modtaget varen retur og haft lejlighed til at undersøge den.
  16. Pengene vil blive indsat på din konto seneste 30 dage efter vi har modtaget dine bankoplysninger.

Thomas Kaarup

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 128
Fra  Bendani Software Skrevet kl. 21:44
Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 21:49

Hej Thomas,

Hvis du ønsker kan jeg hjælpe dig med, at få skrevet din forretningsbetingelser så du eventuelt kan få din webshop e-guide godkendt. Hvilket kan anbefales - forbedre din troværdighed for kunden/brugeren.

dbh,

Morten Dal

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 22:08

-------------------

Klager over fejl ved varen skal ske skriftlig pr. mail inden 14 fra afsendelse af varen og senest 8 dage fra modtagelsen. Du kan klage skriftligt. To år efter modtagelsen af varen ophører retten til at klage i henhold til Købelovens § 83, stk. 1, medmindre andet er aftalt.

-------------------

Den her del forstår jeg ikke helt?

Har man ikke altid 14 fortrydelsesret fra man har modtaget varen?

Og først skriver du 14 dage, så skriver du 8 dage, til sidst skriver du 2 år?

Måske skulle du omskrive det lidt, så den er forståeligt for dummies som mig. Smile

Kommer snart...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)