Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sådan bruger man tæt på en milliard kroner

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja hva der kommer let, det går let... Nu er næsten alle DBA pengene investeret i "sunde" virksomheder ;D

Er lidt rystet over, at Ree ik har undersøgt tingene bedre!

LINK

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:57

Jeg har ikke en skid forstand på aktier, men er det ikke nu man skulle kaste en pose penge efter AB, for efterfølgende at håbe på kursen retter sig op "når" ree stiller sikkerhed. :-)

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 20:24

Hvis jeg havde 1 milliard kroner, ville jeg ikke kaste mig ud i projekter af den str. Ingen tvivl om at når man har opnået sucess og har tjent rigtig mange penge, så får man blod på tanden, og vil gerne kaste sig ud i nye eventyr, men hvorfor ikke "nøjes" med at investerer 200 mill i diverse projekter??

Hvis man investerer 40 mill i 5 forskellige projekter, kan man kommer særdeles langt, uden at risikere hele formuen. Tja hvorfor ikke 100 projekter af 2 mill stykket. Det tror jeg mange aminoer ville være glade for Big Smile

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 20:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil heller læse noget om "Sådan tjener man tæt på en milliard kroner"Cool

Markedsføringsforum - kom og være med!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:45

Lagersalg
Ja de ejer sku nærmest halvdelen af dansk erhvervsliv snart ;D

Feedback:

Jeg vil heller læse noget om "Sådan tjener man tæt på en milliard kroner"Cool

Okaj www.dba.dk Smile

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 10:26

Fashion-Seller:

Njaahh jeg tror ikke det sidste trumfkort er spillet endnu. Faktisk er jeg derhenne at jeg fornemmer en planlagt overtagelse. Når Ree ejer 33% på¨muværende, så har han ganske stor indflydelse, men gør den ikke gældende. For at det hele skal lykkes, så skal aktierne presses helt i bund for at han og hans venner kan købe flere aktier billigt. Derefter tror jeg så han er klar med 100-150 millioner mere efter at have opnået 51% elller mere og så indskyder hans venner og han resten der skal til for at banken kan drives videre og erstatte ledelsen 100%.

Og der kan meget vel være en af de 3 største banker med i det scenarie eller en udenlandsk bank.

For mig at se er det i øjeblikket ping pong i verdensklasse hehe

Køb ren argan olie her

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)