Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partnere til affiliate marketing websites søges!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit indtryk er at der er flere og flere som er interesseret i affiliate marketing, og gerne vil give det et forsøg på et eller andet plan.

Det jeg kan tilbyde er et partnerskab hvor jeg står for det tekniske samt markedsføring af en specifik niche side. Din opgave bliver at skrive indlæg indenfor et specifikt område.
Det er derfor en kæmpe fordel hvis har mod på at skrive, og kan formulere dig nogenlunde. Det kan eksempelvis være indlæg som guide til mobilt internet , men også mere wikipedia agtigt som denne artikel om erik & anni. Som udgangspunkt har jeg ikke noget krav til frekvensen på nyt indhold, men en artikel om ugen vil være passende.

Jeg har erfaring med branchen, og driver en række websites hvor overskudet i denne månede har ligget på cirka 500 DKK i snit / pr. dag.

I kan eventuelt ringe på tlf. 29 88 13 84 eller sende en mail til info@ioosinternet.dk for mere information.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 20:08

Er konceptet ligesom på dine andre sider?

Hvis ja, hvad skulle emnet være på din nye affiliate website så være?

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:16

Casper, IOOS Internet:
Mit indtryk er at der er flere og flere som er interesseret i affiliate marketing, og gerne vil give det et forsøg på et eller andet plan.

Hej Casper

Har du nogen idé om fordelingsnøglen, da skriverierne jo mere eller mindre (afhængigt af antal sider) jo er temmeligt omfattende..

Har godt 200 dk domæner hvor måske 100 af dem er interessante i dette sammenhæng.

Mvh/Jan

Køb ren argan olie her

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:26

Hej Jan,

De erfaringer jeg har gjort mig, er at fordele overskudet udfra den tid som hver person ligger i projektet. I de andre projekter jeg har kørt er det faktisk blevet til et lidt positivt race...

For kan jeg se at personen skaber meget indhold, så bliver jeg også selv nød til at arbejde meget med projektet, for at få en del af kagen. I sidste ende betyder det en større omsætning :-).

Håber det gav lidt meing. Men fordeling udfra forbrugt tid på projektet.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:27

Hej Tobias,

Det er ikke indefor samme områder som mine andre sider.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 20:38

Casper, IOOS Internet:

Lyder ganske fornuftigt en del hen ad vejen Smile

Når jeg har overstået min travlhed, så kan det være jeg lige giver dig et kald, for kunne jo være man kunne engagere nogle til det "hårde" arbejde Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 20:40

Lagersalg123 - JEN:

Casper, IOOS Internet:

Lyder ganske fornuftigt en del hen ad vejen Smile

Når jeg har overstået min travlhed, så kan det være jeg lige giver dig et kald, for kunne jo være man kunne engagere nogle til det "hårde" arbejde Smile

Hvad med udlandet i øvrigt? Er der nogen idé i at tage nogle domæner der? Mener jeg så Simon Mørch antydede at potentialet var større der..

Køb ren argan olie her

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:04

Det internationale segment er meget større end det danske, men det kræver at man kan skrive et naturligt engelsk - i den forbindelse her :-)

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 22:16

Casper, IOOS Internet:

Det jeg kan tilbyde er et partnerskab hvor jeg står for det tekniske samt markedsføring af en specifik niche side. Din opgave bliver at skrive indlæg indenfor et specifikt område.
Det er derfor en kæmpe fordel hvis har mod på at skrive, og kan formulere dig nogenlunde. Det kan eksempelvis være indlæg som guide til mobilt internet , men også mere wikipedia agtigt som denne artikel om erik & anni. Som udgangspunkt har jeg ikke noget krav til frekvensen på nyt indhold, men en artikel om ugen vil være passende.

Jeg har erfaring med branchen, og driver en række websites hvor overskudet i denne månede har ligget på cirka 500 DKK i snit / pr. dag.

I kan eventuelt ringe på tlf. 29 88 13 84 eller sende en mail til info@ioosinternet.dk for mere information.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Hej Casper !

Lyder som et fornuftigt tiltag du dermed er ude med.

Kender intet selv til området, men tillader mig alligevel og give "dig et ring" i nærmeste fremtid. Forsøger dog nok først og holde lidt ferie her i uge 27 & 28.

På netop min nye hjemmeside har jeg også selv fået installeret en blog, og dette har selvfølgelig også et formål.

God sommer.

Ib Abildgaard

RÅD & MAL

www.raad-mal.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)