Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gave til Amino'er på Iværk&Vækst! Besøg os på stand 513 og hør mere :-)

Side 6 ud af 6 (57 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

LotteA:
Vi har endnu ½ palle af dette ikon, som foræres væk efter først-til-mølle-princippet Smile Jeg håber, der er rigeligt til alle!

Så camper jeg messen :)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 15:57

Nikolaj Mogensen:

Haha nice Smile

tror jeg smider en mail til:

Iværk&Vækst sekretariatet, Eva Vedel, på e-mail eva@ivaerk.dk eller telefon +45 24 40 13 70.

Ja, det var faktisk mere fair - tror jeg vil gøre det samme! Skype-Wink

Fra Rønnede
Tilmeldt 24. Jul 08
Indlæg ialt: 350
Fra  Altan-Inspiration - Fordi GRØNT er det nye SORT Skrevet kl. 16:27

God stil!

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 08:19

kommer klart på messen - og overvejer om jeg skal have en stand i freelance området - nu det ikke er på balkonen :)

Fra Rønnede
Tilmeldt 24. Jul 08
Fra  Altan-Inspiration - Fordi GRØNT er det nye SORT Skrevet kl. 11:10

Multidata har arrangeret BUSTURE fra Jylland til Iværk&Vækst

Der er stadigt ledige pladser i den bus, der kører opsamlingsrunden Herninig-Skanderborg-Horsens-Vejle.

For sølle 100 kroner får du en fredags-tur/retur til Forum - inklusiv morgenmad OG entré! Håber, det løser logistikproblemet for nogle af jer.

Book jeres pladser hos Hans Christian Johansen på tlf 21 29 41 82. Det er først til mølle-princippet - så grib fat i venner og kolleger og bestil jeres tur til Danmarks største event for iværksættere og selvstændige :-)

De bedste hilsner

Lotte

Fra Rønnede
Tilmeldt 24. Jul 08
Fra  Altan-Inspiration - Fordi GRØNT er det nye SORT Skrevet kl. 14:05

Så er der ekstra god grund til at tage turen til Iværk&Vækst!

Regus er i gavehumør og giver alle Amino'er, der besøger deres stand et 3 måneders guld-medlemsskab til en værdi af kr. 357 + moms Big Smile

Kortet giver dig GRATIS adgang til de 6 Regus Business LoungeS i Københavnsområdet - inklusive kaffe/the, højhastigheds internet, adgang til farveprinter/kopi/kontorartikler (her betales kun forbrug til rimelige priser) samt mulighed for at mødes med kolleger og kunder i et uformelt - men professionelt - miljø.

Får du aflyst et kundemøde eller trænger du blot til et pitstop i en travl arbejdsdag, så kan du uden varsel dumpe ind til Regus i Ballerup, Hellerup, Søborg, Lyngby, Sydhavnen eller City, hvor du kan sætte dig til en arbejdsstation med din bærbare eller slænge dig i de magelige møbler med dagens avis.

Desuden får du mulighed for at booke mødelokaler med rabat samt at koble sig på Regus' indkøbsklub, hvor du kan købe kontorartikler til fordelagtige priser.

Kom ind på Amino-stand 513 og få dit Aminokrus og ikke mindst et Amino-kendetegn, som giver dig adgang til denne - og mange flere - fordele på Iværk&Vækst!

Ses vi?

De bedste hilsner

Lotte

Fra Rønnede
Tilmeldt 24. Jul 08
Fra  Altan-Inspiration - Fordi GRØNT er det nye SORT Skrevet kl. 10:40

Så er det på fredag, kære venner!

Har ALLE FRIVILLIGE på standen modtaget en info-mail? Ellers send mig flux en PM!

De bedste hilsner

Lotte

Side 6 ud af 6 (57 indlæg)