Som overskriften siger, søger jeg en phpprogrammør der lige kan fikse noget på min side.
Siden er http://www.like-this.info/
Det jeg skal ha' gjort er: Den sætning man trykker på skal blive titlen på hjemmesiden, sådan at når man trykker syntes godt om, står der på facebook: X Syntes godt om SÆTNING på like-this.info.
Håber der er nogen der kan hjælpe. Jeg har ikke noget imod at betale vedkommende for det, hvis det er nødvendigt
ja jeg skrev bare kage i titlen for at der skulle stå noget :)
Men hvis du trykker på eks. "What starts with F and ends with UCK? . . . . . . . YES! YOU" og du trykker syntes godt om, kommer der til at stå : X PERSON syntes godt om kage på like-this.info. Og der vil jeg gerne have at den siger X PERSON syntes godt om What starts with F and ends with UCK? . . . . . . . YES! YOU på like-this.info
ja jeg skrev bare kage i titlen for at der skulle stå noget :)
Men hvis du trykker på eks. "What starts with F and ends with UCK? . . . . . . . YES! YOU" og du trykker syntes godt om, kommer der til at stå : X PERSON syntes godt om kage på like-this.info. Og der vil jeg gerne have at den siger X PERSON syntes godt om What starts with F and ends with UCK? . . . . . . . YES! YOU på like-this.info
Håber du forstår :)
Nåå, det kan jeg sagtens fixe :-) Add mig på MSN: emil@hyldeborg.dk - eller Skype: emil-jo