Jeg er i gang med at starte eget firma og står nu overfor at skulle oprette en hjemmeside, som skal være væsentlig mere professionel end dem jeg tidligere har lavet. Jeg har tidligere benyttet skabeloner som mono.net og squarespace, men jeg er simpelthen så frustreret over at jeg som en kreativ person ikke kan få lov at ændre præcis de ting jeg gerne vil. Jeg har dengang jeg var 14-15 år lavet en del hjemmeside i datidens frontpage - hvilket jeg synes tog SINDSYG lang tid dengang, men det er jo selvfølgelig nok blevet bedre nu. Er dog ikke voldsomt begejstret for formen i frontpage. Jeg vil rigtig gerne finde et program der har et forholdsvis ligetil opsætnings-mode, men hvor man stadig langsomt kan udvikle sig. Mit krav er at jeg vil kunne lave en hjemmeside der består af en fast "boks" hvis man kan kalde det det, hvor man så kan scrolle i tekst og sådan i den ene side for eksempel. Det vil sige det ikke bare skal være de standart helside formater, hvor man kan skrive så langt ned vertikalt som man ønsker. Lidt a la http://www.molo-kids.com/ måske, ikke udtrykket, bare selve formen. Det er også vigtigt at man skal kunne lave pop-up funktioner på sine billeder - de kalder det vist "div" har jeg hørt? Har i nogle gode forslag til programmer der vil være gode? Jeg er sådan ret ferm på en computer, arbejder meget i CS3 pakken, har en super nørd til bror, så det behøver ikke være den lette udvej. Takker på forhånd :) |
Vil jeg skyde helt forbi hvis jeg foreslog at du måske skulle overvejer Wordpress?