Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate program til juridisk rådgivning?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 31. Jan 10
Indlæg ialt: 535
Fra  Edison Law Advokater Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej affiliate-eksperter

Jeg har overvejet om jeg ikke kan udbyde et affiliate-program fra min virksomhed Simply Law så jeg fx betaler en procentdel af en kundes værdi eller et fast beløb til den person eller hjemmeside, der henviser kunden til mig.

Det er ret utraditionelt indenfor juridisk rådgivning. Mine spørgsmål:

• er der nogen, der evt. kender nogle gode programmer, som vil tage Simply Law ind? 
  • eventuelle idéer til om jeg kan lave mit eget program og udbyde det selv og i givet fald hvordan?
  • andre idéer til hvordan jeg kan få kunder via referral-marketing? nogen der har erfaringer med det?

På forhånd tak.

Advokat & partner
Edison Law Advokater

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 17:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mht. til referral-marketing, så ved jeg, at Stjerne Advokater kører rigtig godt og leverer mange sager til advokater, der er tilknyttede siden. 

Kontakt evt. Rene Pløhn, der står bag siden for flere detaljer på rp@advokat112.dk. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 17:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Andreas Lolk:

Mht. til referral-marketing, så ved jeg, at Stjerne Advokater kører rigtig godt og leverer mange sager til advokater, der er tilknyttede siden. 

Kontakt evt. Rene Pløhn, der står bag siden for flere detaljer på rp@advokat112.dk. 

Jeg kan også anbefale René Pløhn. En utrolig kompetent og venlig mand. Yes

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)