Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 16. Mar 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Jeg har kontor i trekantsområdet; og vil høre om der er en der kan hjælpe min virksomhed med at finde en investor til flg. område:

Jeg driver en nystartet virksomhed der importerer alt indenfor indretning af badeværelser. Vi præsenterer en lang række af førende producenter fra Tyskland & Italien.

Disse er nøje udvalgt ud fra historik samt ud fra innovation, design & kvalitet. Samtidigt skal de forskellige producenter give en differentieret mulighed for at implementere nye råmaterialer til de danske badeværelser. Vore leverandører er nøje udvalgt ud fra en filosofi om, at de skal stå for grøn miljøvenlig produktion. Vore egen hjemmeside der er ny skal er også dreven via alternativ energi.

Jeg har indtil dato investereret ca. 180000,- kr i etableringsomkostninger. Til hjemmeside, kundebesøg, producentbesøg, samt andre opstartsomkostninger. 

Jeg henvender mig til grossister & installatører, byggemarkeder, køkken & badbutikker. Der er nu etableret et netværk af kunder. Virksomheden skal nu bruge noget kapital til at sikre en forskydelse i det kapitalflow, der er mht. til betalingsbetingelser. Mine betalingsbetingelser er nemlig oftest 8 dg. Hvor min kunder er vant til 30. dage. Det er ca. 200.000 kr. der skal indskydes, som en garanti for at sikre kapitalflowet er realistisk.  

Kunne det være et projekt, du havde lyst til at hjælpe med kapital til? Jeg vil gerne mødes med dig, hvis det kunne have din interesse. Ser frem til at høre nærmere.

På forhånd tak.

God dag

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:04

Super godt indlæg! Rigtig fedt at se en der har forstået at det drejer sig om at lægge kortene på bordet :)

Har du overvejet om du kan søge fra f.eks. vækstfonden? et kom-igang-lån el. lign?

Fra Kolding
Tilmeldt 16. Mar 10
Skrevet kl. 08:58

Hej Mikkel

Tak for dit feed back. Jeg har diskuteret det med banken; men de foreslår at jeg tager kontakt til en privat investor idet der stadig er en risici i de nye kom -i gang- lån. Vækstfonden er gode til at sælge budskabet om at man bare skal have et kom- i gang lån; men det er desværre ikke helt så lige til. De andre investorer i vækstfondens portefølje mener at investeringen er for lille- så derfor er vi nok ude i noget med en privat investor........Vi håber det bedste.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 282
Fra  J. Møller Skrevet kl. 01:44

Hej Kenneth,

Jesper fra rengøringsselskabet Abella, der også er i huset:) Snak med Mogens Bjerre i stuen. Ham der sidder lige bag Jane. Han har gode forbindelser til en hr. Mikael Tipsmark fra Connect Danmark, som kan hjælpe med et såkaldt "springboard", hvor din forretning præsenteres for en række investorer.

Fra Kolding
Tilmeldt 16. Mar 10
Skrevet kl. 09:44

Hej Jesper

Tak for input. Jeg arbejder videre på flere modeller lige nu og muligheden ligger også for, at sådan en som Mogens måske vil kunne inddrages i processen. Jeg arbejder dog med nogle alternative muligheder pt.

God weekend;-)

De bedste Hilsener

Kenneth

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)