Hej Jesper
i afsnittet:
"Slagteren hos Team Annasminde har sammensat nogle rigtige gode grillpakkerhvor der både er friske hjemmelavede pølser, møre saftige bøffer og gode stege."
Kan du ikke lave et mellemrum mellem linket og det næste ord? Det gør lige mine øjne lidt gladere
Og så kan jeg se, du har eksperimenteret lidt med, hvordan du skulle lave bestillingslinket:
"Bestilling
Læs mere >>Klik Her<<"
Og
">>klik her for bestilling<<"
og
"Kun
Pris dkk. 510,-"
Personligt vil jeg helst have en lækker knap, der synsmæssigt leder en til at trykkem, men hvis du mere hælder til skrift, så synes jeg >>klik her for bestilling<< virker bedre end de andre forslag.
Og så en sidste ting:
"F.eks. er der i Luksus grillpakke 1:
- 20 stk Nyrøget frankfurter
- 8 Entre cotes bøffer
- ca. 1,1 kg Velmarineret skinkekød
- ca. 1,2 kg Krydderkam u. ben"
Hvorfor fører alle disse links til samme side? Når jeg trykker på "Nyrøget frankfurter" vil jeg sgu ikke læse om "Entre cotes bøffer", hvis du forstår. Ikke noget ondt om bøfferne, men prøv engang at se det som en indholdfortegnelse i en bog: 4 forskellige overskrifter siver samme sidetal og indhold.. hvis alt står på samme side, så lav hellere et link ved "Luksus grillpakke 1"
Men må jeg så ikke også lige slutte af med et: I LOVE IT! Kød til sommerhuset, er fanme en lækker service! Kan I ikke få et samarbejde med sommerhusudlejningsfirmaerne, så folk direkte bestiller jeres madpakker sammen med opholdet? Eller senest, når de henter nøglen skal de i hvert fald få en folder i hånden. Right`?
Rigtig god vind
-David-