Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på nyhedsbrev

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Rask Mølle
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 271
Fra  Team Annasminde Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

Jeg sidder lige og er næsten færdig med første nyhedsbrev til juli måned og kunne i den forbindelse godt tænke mig at vide og det er godt nok:) 

Se nyhedsbrevet her.

http://team-annasminde.dk/Nyhedsbrev%20Juli.html

Alt er kærkomment af kommentar, -nye ideer og hvad i nu ellers lige kommer i tanke om.

På forhånd Tak

Venlig hilsen

Jesper Riel

Fra Køge
Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 484
Fra  IT Operators Aps Skrevet kl. 11:39

Du skal i hvert fald lige have et kig mere på din font(e) det er ikke den samme der er brugt på hele siden.

IT Operators Aps - Professionel IT Service og Support 

Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 11:45

Jeg synes det er fint nyhedsbrev, men der er lidt småting:

- Fonten roder lidt rundt ned igennem nyhedsbrevet.

- http://teamannasminde.dk/images/nye%20billeder/grill%20mad/IMG_0163.JPG fylder 1mb - tilpas, dine billeder i forhold til den størrelse du reelt bruger.

- Nyhedsbrevet fungerer ikke i Lotus Notes, men den kan generelt godt være svær at sætte op til. Dog burde dit design sagtens kunne lade sig gøre.

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 16. Nov 09
Fra  Team Annasminde Skrevet kl. 12:03

Jeg har nu fået rettet alle fonte så de skulle gerne være ens nu.

Billedet er bare inde fra min hjemme side, er det så ikke lige meget med størrelsen på billedet??

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Jun 09
Indlæg ialt: 116
Fra  Zyberchief.com Skrevet kl. 12:13

Hej Jesper

i afsnittet: 

"Slagteren hos Team Annasminde har sammensat nogle rigtige gode grillpakkerhvor der både er friske hjemmelavede pølser, møre saftige bøffer og gode stege."

Kan du ikke lave et mellemrum mellem linket og det næste ord? Det gør lige mine øjne lidt gladereGeeked

Og så kan jeg se, du har eksperimenteret lidt med, hvordan du skulle lave bestillingslinket:

"Bestilling

Læs mere >>Klik Her<<"

Og 

">>klik her for bestilling<<"

og 

"Kun

Pris dkk. 510,-"

Personligt vil jeg helst have en lækker knap, der synsmæssigt leder en til at trykkem, men hvis du mere hælder til skrift, så synes jeg >>klik her for bestilling<< virker bedre end de andre forslag.

Og så en sidste ting:

"F.eks. er der i Luksus grillpakke 1: 

- 20 stk Nyrøget frankfurter
- 8 Entre cotes bøffer
- ca. 1,1 kg Velmarineret skinkekød
- ca. 1,2 kg Krydderkam u. ben"

Hvorfor fører alle disse links til samme side? Når jeg trykker på "Nyrøget frankfurter" vil jeg sgu ikke læse om "Entre cotes bøffer", hvis du forstår. Ikke noget ondt om bøfferne, men prøv engang at se det som en indholdfortegnelse i en bog: 4 forskellige overskrifter siver samme sidetal og indhold.. hvis alt står på samme side, så lav hellere et link ved "Luksus grillpakke 1"Yes

Men må jeg så ikke også lige slutte af med et: I LOVE IT! Kød til sommerhuset, er fanme en lækker service! Kan I ikke få et samarbejde med sommerhusudlejningsfirmaerne, så folk direkte bestiller jeres madpakker sammen med opholdet? Eller senest, når de henter nøglen skal de i hvert fald få en folder i hånden. Right`?

Rigtig god vind

-David-

Web- og appudvikling i Aarhus og KBH.

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 16. Nov 09
Fra  Team Annasminde Skrevet kl. 12:20

Tak for den gode feedback og den gode ide med sommerhusudlejningsfirmaerne vil straks lige ringe rundt:)

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 16. Nov 09
Fra  Team Annasminde Skrevet kl. 13:11
Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Jun 09
Indlæg ialt: 116
Fra  Zyberchief.com Skrevet kl. 13:25

jeps du, det ser godt ud! Var jeg ikke på SU, havde jeg købt det heleStick out tongue

Web- og appudvikling i Aarhus og KBH.

Tilmeldt 24. Jun 10
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 13:31

Det meste er vist blevet sagt hvad angår indhold, men jeg savner altså lidt en kant på selve nyhedsbrevet. Det forstyrrer mit øje lidt at hele min skærm er en stor hvid flade, men teksten kun står på midten. Kunne du ikke lige ramme feltet rundt om hele nyhedsbrevet ind så ens øjne holdt sig der i stedet for at søge ud mod det tomme hvide :)

Ellers vildt godt initiativ.

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 16. Nov 09
Fra  Team Annasminde Skrevet kl. 13:52

Der ramte du mig på et punkt jeg ikke så skarp i - Aner ikke lige hvordan jeg kan få kanter på. men det er ikke så slemt når det vises i en mail, så er der næsten ingen kanter!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)