Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logo søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 01:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg havde egentlig besluttet mig for at lave mit eget logo, men har ombestemt mig. Jeg vil meget gerne have kontakt til en ung, talentfuld designer som mangler en god reference. Mit budget til logo er 500 DKK, til gengæld får du en reference og frie rammer.

Et professionelt logo skal selvfølgelig koste mere, men det er i stedet for at jeg selv laver det.

Hvis du er interesseret, så send mig et eksempel eller to på det du har lavet til nikolajastrup@gmail.com.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 01:32

Hej Nikolaj. hvor stort skal det være, har du tænkt stil, farver? skal det sidde på en hjemmeside?

mvh. Frederik Grønholdt

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 01:48

Hej Frederik,

Jeg forestiller mig at det blot skal være mit navn som er Unido.dk - Evt. en lille figur.

Bestemte farver osv. har jeg ikke tænkt over. Dog har jeg faktisk lige for et sekund siden købt et design til hjemmeside, så der skal det selvfølgelig passe ind. Den er ikke online endnu dog.

Tilmeldt 24. Jun 10
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 08:28

Jeg vil gerne forsøge at hjælpe dig, men jeg skal bruge lidt mere om hvad det er din hjemmeside laver og eventuelt et screenshot af hvordan dit hjemmeside layout ser ud.

Du kan lige sende mig en privat besked hvis du er interesseret :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:38

Nikolaj Astrup Madsen:

Hej alle,

Jeg havde egentlig besluttet mig for at lave mit eget logo, men har ombestemt mig. Jeg vil meget gerne have kontakt til en ung, talentfuld designer som mangler en god reference. Mit budget til logo er 500 DKK, til gengæld får du en reference og frie rammer.

Et professionelt logo skal selvfølgelig koste mere, men det er i stedet for at jeg selv laver det.

Hvis du er interesseret, så send mig et eksempel eller to på det du har lavet til nikolajastrup@gmail.com.

Hej Nikolaj,

Jeg studerer tildagligt Multimediedesigner.
Jeg har lavet forskellige logoer i tiden, dog ikke erhvervsmæssigt endnu.

Da jeg skal til så småt til at søge praktikplads, søger jeg naturligvis flere forskellige referencer.
Jeg har omtrent 6 års erfaring, og har arbejdet med programmer som Adobe Photoshop og Illustrator, og gør det dagligt.

Jeg udarbejder gerne nogle forskellige forslag til dig.

Kontakt mig på nilspedersendk@gmail.com. Du skal også være velkommen til at tilføje mig på
msn: niller33@hotmail.com

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 10:47

Hej Nikolaj,

Jeg sender lige et par oplæg til dig i aften, så kan vi finde den perfekte løsning.

dbh,

Morten Dal

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)