Jeg har solgt 1000 stk. balloner med to farve tryk og 1000 stk. lyn luk ballon snore til et trykkeri/reklame virksomhed i Kirke Saaby, som de solgte vider til et støre tele selskab, som skulle sendes til København og Ålborg, efter et stykke tid venner de tilbage med at de ikke syntes om kvaliteten og ikke vil betale, det er også oki siger jeg, men så skal de sende det hele retur til mig, det vil de så heller ikke, for det er blevet smidt ud siger de. Hvad kan jeg gøre her ? beløbet er ikke så stort lidt over 3000 kr. det er bare det at de ikke vil betale eller sende varen retur, det er ikke så meget beløbet, mere det at de tror at sådan gør man bare. Har ringet til dem og de mener at jeg skal bevise at varen er blevet brugt. Jeg tror heller ikke at de ville være så glade for at det kom ud i det offentlige rum, da den ene ejer er lokal politiker. Nogle som har en god ide, måske så ikke de gør det samme mod andre.
|
Et stort teleselskab i København og Ålborg... Ja den er svær at regne ud :o)
www.ballonbutikken.dk :Har ringet til dem og de mener at jeg skal bevise at varen er blevet brugt.
Jeg har meget svært ved at tro på at du skal bevise at varen er brugt for at få dine penge. Jeg kan jo heller ikke købe et fjernsyn hos Expert, og så meddele dem at jeg ikke var tilfreds med kvaliteten, så det har jeg smidt ud. Og så må de bevise at jeg har brugt det, hvis de vil have deres penge.
Jeg tror nærmere at de skal bevise at de har returneret det, hvis de ikke vil hænge på regningen. Det lyder i hvert fald mere rigtigt :o)
Bare afsted med en rykker, og en inkassosag.