Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan jeg gøre

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har solgt 1000 stk. balloner med to farve tryk og 1000 stk. lyn luk ballon snore til et trykkeri/reklame virksomhed i Kirke Saaby, som de solgte vider til et støre tele selskab, som skulle sendes til København og Ålborg, efter et stykke tid venner de tilbage med at de ikke syntes om kvaliteten og ikke vil betale, det er også oki siger jeg, men så skal de sende det hele retur til mig, det vil de så heller ikke, for det er blevet smidt ud siger de.

Hvad kan jeg gøre her ? beløbet er ikke så stort lidt over 3000 kr. det er bare det at de ikke vil betale eller sende varen retur, det er ikke så meget beløbet, mere det at de tror at sådan gør man bare.

Har ringet til dem og de mener at jeg skal bevise at varen er blevet brugt.

Jeg tror heller ikke at de ville være så glade for at det kom ud i det offentlige rum, da den ene ejer er lokal politiker.

Nogle som har en god ide, måske så ikke de gør det samme mod andre.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:00

Et stort teleselskab i København og Ålborg... Ja  den er svær at regne ud :o)

www.ballonbutikken.dk :

Har ringet til dem og de mener at jeg skal bevise at varen er blevet brugt.

Jeg har meget svært ved at tro på at du skal bevise at varen er brugt for at få dine penge. Jeg kan jo heller ikke købe et fjernsyn hos Expert, og så meddele dem at jeg ikke var tilfreds med kvaliteten, så det har jeg smidt ud. Og så må de bevise at jeg har brugt det, hvis de vil have deres penge.

Jeg tror nærmere at de skal bevise at de har returneret det, hvis de ikke vil hænge på regningen. Det lyder i hvert fald mere rigtigt :o)

Bare afsted med en rykker, og en inkassosag.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 10. May 09
Fra  Ronnie Skrevet kl. 23:04

Jeg må desvære ikke skrive navnet på det firma i Kirke Saaby her inde.

De har modtaget rykker nr 3 for længe siden, skal bare lige finde et inkasso firma til at tage sagen, uden at det koster over de 3000 kr. som de skylder.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 23:05

Som ignag siger, afsted med en rykker, inkasso også sige hvis de ikke er tilfredse må de finde en anden leverandør næste gang :) du skal ikke spilde tid på sådan nogen kunder.

Det virker til de prøver at snyde...

Tilmeldt 10. May 09
Fra  Ronnie Skrevet kl. 23:08

Hej BeuunMedia.

De kommer aldrig til at købe noget hos mig mere, om så de ville betale forud er det slut.

Jeg bruger også kun tid på dem for de at de pisser mig af på den måde de gør det på.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:11

www.ballonbutikken.dk :

De har modtaget rykker nr 3 for længe siden, skal bare lige finde et inkasso firma til at tage sagen, uden at det koster over de 3000 kr. som de skylder.

Det bliver måske svært. Men prøv disse: http://www.transcomcms.dk/inkasso.aspx Jeg mener at de lave No Cure No Pay på midre beløb, men jeg er ikke helt sikker.

Hald og lykke.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:21

Jeg svarer lige mig selv. (I skulle se mit eget lille debatforum i Microsoft Word..)

Jeg tror der er en udfordring, i og med der er gjort indigelse. Den skal du nok selv bringe for retten. Der var for et par dage siden (eller også var det i går) en tråd hvor der blev forklaret hvordan det foregår.

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 23:44

Jeg synes det lyder som en meget dårlig undskyldning. Hvis man ikke er tilfreds med kvalitet, er en ærlig sag som kan diskuteres, men at de siger at de har smidt dem ud, er for dårlig.

Jeg synes du skal gøre som "igang" sagde, og sende dem en rykke og minde dem om inkasso, hvis du ikke mener de kan forstå en venlig besked.

Forresten, var det ikke en af de komuner, som hjalp med at købe en landejendom hvor der var stor fortjeneste på? Wink 

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 00:02

Er det ikke noget med man relativt nemt og billigt kan få behandlet den slags mindre sager ved fogedretten?

I så fald burde du jo relativt nemt kunne få pålagt en dom på skyldner.... Hvilket de vel også er klar over...og hvis der er en lokalpolitiker indblandet i det her burde han vel også kunne se fornuften i at få sagen ud af verden inden han ender op med en dom....

Men  hvorom alting er, så prøv at kig lidt på mulighederne... Mener som sagt det er muligt, at få kørt en mindre sag som denne forholdsvist nemt.og billigt.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 06:28

Kune du evt ringe direkte til teleselskabet? Sig pænt og høfligt at du ringer fra producenten og har hørt der var et problem med forsendelsen.. Så finder du ud af, om teleselskabet virkelig har været utilfredse og om de har smidt ballonerne ud eller om det bare er noget de siger i Kirkeby for at slippe for regningen.

Som en anden skriver - hvis du kan bevise, at de har modtaget ballonerne, evt få det på skrift i en mail eller lign., så skal de også kunne bevise, at ballonerne var dårlige.. Hvis det kom til en evt. retsag, ville man vel bede om at se kvaliteten, for at vurdere om de var dårlige? Og det kan man jo ikke, hvis ballonerne ikke er de mere.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)