Jeg er på udkig efter en integreret løsning til en ny webshop. Jeg har tidligere haft en ganske succesfuld webshop som jeg måtte lukke fordi jeg druknede i administrativt arbejde, så denne gang vil jeg virkelig gerne har styr på processerne til at starte med. Løsningen må gerne være simpel, men der skal være tale om et integreret økonomisystem, webshop og evt. betalingsgateway, således at ordrebehandling, betalinger, lagerstyring m.v. er hurtigt og nemt. Jeg ordner selv konfiguration, templates, m.v. -- det jeg har brug for er en hosted standard løsning som er nogenlunde køreklar. Og så må det selvfølgelig gerne være billigt. Gode forslag? |
Rasmus B:Jeg er på udkig efter en integreret løsning til en ny webshop. Jeg har tidligere haft en ganske succesfuld webshop som jeg måtte lukke fordi jeg druknede i administrativt arbejde, så denne gang vil jeg virkelig gerne har styr på processerne til at starte med.
Løsningen må gerne være simpel, men der skal være tale om et integreret økonomisystem, webshop og evt. betalingsgateway, således at ordrebehandling, betalinger, lagerstyring m.v. er hurtigt og nemt.
Jeg ordner selv konfiguration, templates, m.v. -- det jeg har brug for er en hosted standard løsning som er nogenlunde køreklar.
Og så må det selvfølgelig gerne være billigt.
Gode forslag?
Vi kan levere en køreklar webshop baseret på Magento inkl. hosting, betalingsgateway OG integration til økonomisystemet e-conomic i hele første år til kun 12.995,-
Følgende år koster hosting, betalingsgateway og e-conomic integration fra 3.000,- (afhænger af antallet af om der også skal kunne modtages internationale kreditkort).
E-conomic integrationen sørger for at overføre fakturaer, kunder og produkter fra Magento og letter derfor administrationen en hel del.
Se evt. mere på http://getashop.dk/
Edit: Du skriver at du selv kan tage hånd om konfiguration og template. Vores tilbud inkl. et unikt design :)