Lad mig først sige at jeg ingen interesse har indenfor hårvoks, men jeg vil da gerne lige hjælpe jer i gang her fra start af.
Først skal i have indekseret siden i "The Big G", altså Google. Dog skal i før i gør det vælge om folk skal tilgå siden med www eller uden www. Den måde i vælger det på er med 301 redirect - Læs mere her: Hvorfor bruge 301 redirects
En idé er også at hvis i ønsker at blive fundet på søgningen hårvoks, så ændre Produkter til Hårvoks og ændre linket til at linke direkte til forsiden og ikke index.html.
Brug h1, h2, h3 istedet for eks. <p style="font-size: 16;"> <b> ID hair </b> - hard gold </p> På den måde fortæller i bedre Google hvad det er i sælger. Huske også at bruge alt tags på billeder, f.eks. alt="ID Hair - hard gold".
Gå siden igemmen for stavefejl og mangler, skriv nogle unikke tekster og få lavet nogle gode produktbilleder.
Smid f.eks. også et copyright tag i bunden eller opret en ophavsret side sådan at folk forstår at tekster og billeder på siden er jeres.
(Hvis jeg er helt forkert på den så må folk gerne rette mig :))
Som andre har påpeget, så er det nok en god idé at gøre ligesom nicehair.dk og lave flere tilbud; dels enkeltstykspris, dels flerstykskøb med rabat og evt. gratis forsendelse.
Jeg bemærkede, at i kun bruger én shippingpris; hvis i skal sende 5 ID voks, så koster det nok mere end 29 kr :)
Så det er da en god start, men brug nu tiden på at udvikle det lidt mere, så tror jeg det kan blive helt godt :)