Hvad mener du med "hvad jeg vil have den lavet i" ? :) |
Skal så lige siges at der skal bestilles noget flere stk.
Hvad mener du med "hvad jeg vil have den lavet i" ? :) |
Skal så lige siges at der skal bestilles noget flere stk. |
Det er jo også ved køb af 4 dåser... |
mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.
Præcis. Den pris bliver faktisk sænket lidt. |
Lad mig først sige at jeg ingen interesse har indenfor hårvoks, men jeg vil da gerne lige hjælpe jer i gang her fra start af. Først skal i have indekseret siden i "The Big G", altså Google. (Hvis jeg er helt forkert på den så må folk gerne rette mig :)) |
Med venlig hilsen
Peter Olesen
Du er 100 % rigtigt på den :) Basal søgeoptimering jeg ikke lige har tænkt over da jeg lavede siden. Var dog ikke klar over det med redirect :)
Og der kommer helt sikkert meget længere og beskrivende tekster i styling tips sektionen :) Tak fordi du gjorde mig opmærksom på det. |
Yes er faktisk i gang med det lige nu. Specielt når det er et produkt som hårvoks, så er det vigtigt at nå den unge målgruppe og dem er der masser af på facebook. Måske endda køre en facebook kampagne på et tidspunkt.
|
Hej Anders, Som andre har påpeget, så er det nok en god idé at gøre ligesom nicehair.dk og lave flere tilbud; dels enkeltstykspris, dels flerstykskøb med rabat og evt. gratis forsendelse. Jeg bemærkede, at i kun bruger én shippingpris; hvis i skal sende 5 ID voks, så koster det nok mere end 29 kr :) Så det er da en god start, men brug nu tiden på at udvikle det lidt mere, så tror jeg det kan blive helt godt :) |