Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender i en webshop til en fornuftig pris

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Kirsten E:

Jeg har også en Scannet shop, og synes egentlig ikke, at det er dyrt. Der er jo mere end bare hostning med i prisen - de har faktisk en god support, som også er omfattet. Og du får altså ikke ret meget support (=hjælp til systemet) for de penge, hvis du skal betale timepris.

MVH
Kirsten

Det er jo dejligt at høre, men hvis man ikke kender alternativet er det jo svært at sige om det er dyrt eller billigt. Hos MagentoHotel.dk koster hosting 1000 om året og dette inkluderer både email og telefon support (og den er iøvrigt også rigtig god). Ikke et ondt ord om Scannets support (jeg kender den ikke). Jeg siger bare at der er gode alternativer til iværksætteren der gerne vil billigt og professionelt i gang.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:26

Rasmus Lindgren:
Hos MagentoHotel.dk koster hosting 1000 om året og dette inkluderer både email og telefon support

Men det har jo kun noget med hostingen at gøre. Ikke med Magento. Hvis man hos Scannet har et problem med deres shop så er telefonsupporten jo god der.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 11:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Niels:

Rasmus Lindgren:
Hos MagentoHotel.dk koster hosting 1000 om året og dette inkluderer både email og telefon support

Men det har jo kun noget med hostingen at gøre. Ikke med Magento. Hvis man hos Scannet har et problem med deres shop så er telefonsupporten jo god der.

Det er sket en enkelt gang eller 2, at vi har hjulpet kunderne med deres magento også Wink

Faktisk er det der 80% af supporten bruges vil jeg anslå.

Da vi ikke selv udvikler MagentoCommerce (det gør Varien ganske udemærket) giver det dårligt mening tilbyde produktet via en SAAS-model af åbenlyse årsager.

Jeg har svært ved at se hvordan en leverandør kan tage 100% ansvar for vedligehold og drift af en kodebase som er udenfor leverandørens kontrol. Det virker ikke seriøst.

-Blot mine 0.02kr.

/Dns

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 11:34
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Så vidt jeg forstår er den support Magento hotel leverer og den support som Scannet, Dandomain og os selv leverer, to helt forskellige ting.

Der er en række ting som ikke er med hos Magento hotel, f.eks. når der kommer en ny browser og ens layout skal justeres eller hvis en extension ikke er kompatible med en opdatering. I begge tilfælde er man tvunget til at købe dyre konsulent timer til man er ude af problemet.

Hvis man vil havde et mere korrekt billede af hvad det koster på månedsbasis at drive en Magentoshop, så er det en god ide at kigge på http://www.webshop3.dk der såvidt jeg forstår tilbyder samme setup og garantier som ScanDomain og os selv.

Hvis jeg var nystartet e-købmand, ville jeg helt klart ønske et setup baseret på faste lave udgifter, istedet for at risikerer uventede regninger der potentielt vælter budgettet og i værste fald firmaet.

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 12:18

powerhosting:

Da vi ikke selv udvikler MagentoCommerce (det gør Varien ganske udemærket) giver det dårligt mening tilbyde produktet via en SAAS-model af åbenlyse årsager.

Jeg har svært ved at se hvordan en leverandør kan tage 100% ansvar for vedligehold og drift af en kodebase som er udenfor leverandørens kontrol. Det virker ikke seriøst.

Vores produkt webshop3 er et Fullservice SaaS bygget op omkring Magento. Vi mener nok at produktet holder og tager det særdeles seriøst.

Skandiaweb A/S Levere reelt også et Fullservice SaaS webshop produkt bygget op omkring Magento.

Deres referencer virker også til at føle det er et meget godt produkt :  http://www.skandiaweb.dk/?pid=33&sub=5

Begge løsninger indeholder telefon support. Video guides på danske og en lang række andre services.

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 12:20

Lundsby:
Hvis man vil havde et mere korrekt billede af hvad det koster på månedsbasis at drive en Magentoshop, så er det en god ide at kigge på http://www.webshop3.dk der såvidt jeg forstår tilbyder samme setup og garantier som ScanDomain og os selv

- Tak Big Smile

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 12:20

Singularity:

Vores produkt webshop3 er et Fullservice SaaS bygget op omkring Magento. Vi mener nok at produktet holder og tager det særdeles seriøst.

Skandiaweb A/S Levere reelt også et Fullservice SaaS webshop produkt bygget op omkring Magento.

Deres referencer virker også til at føle det er et meget godt produkt :  http://www.skandiaweb.dk/?pid=33&sub=5

Begge løsninger indeholder telefon support. Video guides på danske og en lang række andre services.

Jamen god vind med det da :-)

/Dns

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 15:29

SBSHOP:

Hej Kirsten

Du har ret i at den support der følger med er unik, dog har jeg lige haft et problem med min software som de ikke rigtig har løst endnu. men rigtig.

Hej SBShop

Det er ikke for at afspore tråden, men jeg kunne ikke skrive til dig privat. Hvad er det for et problem du har, med din shop? (Jeg har også en Scannetshop). 

Fra Hornbæk
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:34

Hej Lone

Jeg sidder i øjeblikket og lægge nye produkter ind best som jeg skal uploade vare disse produkter forsvinder den nederste del af siden så jeg ikke kan gemme... Jeg skal så vente i lidt tid så er programmet ok igen.. support har fået kopi af problemet og arbejder med sagen.

Ellers er min mail jens@sbshop.dk

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:34

Lundsby:
Så vidt jeg forstår er den support Magento hotel leverer og den support som Scannet, Dandomain og os selv leverer, to helt forskellige ting.

Det må efterhånden være en sandhed med modifikationer :) Kender ikke jeres, men har kendskab til de 3 øvrige parter. Af Dandomain, Scannet og MagentoHotel, der er sidstnævnte eneste der relativt hurtigt rykker på udfordringerne som ligger ud over standard anvendelse af en webshop. Dandomain og Scannet er begge relativt fasttømret m.h.t. mulighederne eller vejledningerne i f.eks. anvendelse af andre betalingsgateways.

Men de er klart behjælpelige med hvordan man lægger en vare ind og blablabla... óg det er også fint nok, men dem der kan finde ud af den slags venter længere tid på den anden type service end hos MagentoHotel.

Kan se du henviser til webshop3.dk, og det ser da godt ud, men billige er de ikke :) men de er billigere end Scannet´s webshop 2.0 løsning som med forbuftigt setup koster 1.200-1.400 per måned..

Køb ren argan olie her

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)