Dette er så mit første indlæg her, så I må have mig undskyldt hvis jeg ikke har placeret det i den korrekte kategori.
Jeg (har sammen med nogen studie kammerater) designet / lavet et koncept til nogen sæbe emballager, som egentlig kun var tænkt som et lille sjovt projekt til at begynde med, men nu synes vi det kunne være sjovt at se om man kunne få dem ud på markedet.
Al emballagen er færdigt designet og klar til at blive påtrykt på sæbeflasker, mine spørgsmål gør mere på hvad skal man så gøre nu
- Skal man tage kontakt til en sæbeleverandør? Eller er det smartere at tage kontakt til f.eks. COOP?
- Nogen der har nogen ide om man kan starte sin egen produktion op - altså købe det af en sæbe virksomhed?
Er der tale om en plast emballage f.eks en flaske skal lige huske på at det koster nogle huntrede 100- 200.000 DKK at få lavet en en støbeform.
Er der nogen unikt ved emballagen eller designet? det vil nok være en ret så vigtigt ting for at nogen gider sælge produktet da der i forvejen er et hav af sæbeproducenter på markedet.
Er der tale om et unikt produkt er det vigtigt at i undersøger mulgiheden for evt. et patent eller at design beskyttelse produktet.
Egentlig var det min tanke ikke at starte en produktion op selv, men købe sig ind på en fabrik der i forvejen producere sæbe og så bruge deres grundemballage i f.eks. plastic dog aner jeg ikke om det er muligt.
Nu er jeg altså ikke med længere var det ikke en emballage i havde designet/ fremstillet ?
rothenborg:
Egentlig var det min tanke ikke at starte en produktion op selv, men købe sig ind på en fabrik der i forvejen producere sæbe .
Det er absout muligt der er rigtigt mange sæbe og kosmetik fabrikker som tilbyder at laver private label ....dvs at de fremstiller produkter udfra Jeres ønsker mht. emballage.
Det er absout muligt der er rigtigt mange sæbe og kosmetik fabrikker som tilbyder at laver private label ....dvs at de fremstiller produkter udfra Jeres ønsker mht. emballage.
Der er ikke mange der laver håndsæber (de gammeldags) og den største er svensk.
@trådstarter: Du er nok nødt til at præcisere hvad det er du kan/vil for at vi kan være behjælpelige.
Send mig venligst en mail på info@tk-datateam.dk - Jeg har muligvis et koncept du kunne bruge, samt et par uddybende spørgsmål, så vi kan finde den bedste måde, at markedsføre produktet.