Jeg mener at have fundet et kanonprodukt til at sælge online. Jeg har mulighed for at source produktet enormt billigt og ønsker derfor at bruge vareprøver i min markedsføring. En vareprøve vil koste mig mindre end et klik på google adwords, så det er bare med at finde ud af hvordan jeg kan få dem ud... Min målgruppe er mennesker der laver asiatisk mad. Køn, alder, indtægt, m.m. er underordnet, så der er tale om en ganske stor gruppe af mennesker. En vareprøve koster ca. 20 øre og fylder eller vejer ikke specielt meget. Med hvordan får jeg dem delt ud? Jeg har overvejet simpelthen at dele dem ud på gaden, men jeg er ikke helt sikker på om det er den bedste tilgang til det. En anden model kunne være at lave en aftale med andre e-handels butikker om at de vedlægger den som gratis "gave" når de sender varer ud. Det ville sikkert virke godt, hvis man da ellers kan få nogle aftaler i stand. Endelig kunne jeg tilbyde at sende folk en "gratis" vareprøve på mit website, men jeg ville blive nødt til at tage 10-15 kroner for levering (ca. 50% af vareprøvens normalpris). Er der nogen der har erfaring med det her? Gode ideer? |
Har du prøvet at kontakte restauranter? De ku' jo være interesserede?