Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Open Source Webshop

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg er ny i webshop-verdenen. Jeg har erfaring med CMS, udvikling og hosting. Men har aldrig roddet med at sætte en webshop op før. Det burde vel ikke være så svært. :)

Men jeg har brug for en gratis Open Source Webshop som jeg kan installere på min server, og lege lidt med.

Og i sidste ende skal det også være sådan at jeg kan implementere dankortbetaling på siden, uden at det skal være helt vildt indviklet.

Hvad kan i anbefale? Jeg har googlet lidt men det ser ikke ud som om at der er mange Open Source webshops.

Og hvad gør man med hensyn til dankort betaling? Hvilke udbydere er billige og gode at bruge når det kommer til betaling med dankort? Hvad koster det og hvordan sætter man sådan et modul ind i en webshop?

På forhånd tak,

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lucky

Jeg prøvede at installere en Magento shop med ePay online betaling. Installering af shoppen og installering af betaling og dansk sprog gik så hurtigt og nemt så det er til at græde over.

Hvis du skal have kort, så kommer du ikke uden om PBS som betalingsformidler. Der koster ren dankort 250 kr og alle kreditkort 3500. Derudover 1000 kr pr år i gebyr.

Så skal du have en betalingsgateway og der kan jeg kun pege på ePay som jeg selv bruger og er godt tilfredse med. Deres med internationale kort koster 199 kr pr måned.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 14:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tag et kig på

http://php.opensourcecms.com/scripts/show.php?catid=3&category=eCommerce

Her kan du også prøve de forskellige shopsystemer, både front- og backend.

Man kan i høj grad sige at der er  noget for enhver smag. Både nogen der er simple grafisk og brugervenligt i backenden, samt de noget tungere og funktionsstærke som fx ZenCart.

Ang. betalingsdelen, så laver stort set alle udbydere af gateways i Danmark deres egne moduler og vejledninger til at integrere disse.

Et eksempel på dette kunne være.

http://www.epay.dk/support/moduls.asp#zencart

Jimmy

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:52

Tak for jeres svar det ser meget fint ud, jeg vil prøve Magento og  ZenCart.

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 15:02

Prestashop og noget mere enkelt syntes jeg og de opdatere hele tiden, det er SUPER!!

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 15:56

Jeg vil også gerne anbefale Magento!

Super fedt produkt med utroligt mange muligheder.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:08

LuckyCharm:

Jeg har googlet lidt men det ser ikke ud som om at der er mange Open Source webshops.

Så har du ikke brugt de rigtige søgeord :) Der er nemlig masser af open source-webbutikker. Her er et par eksempler.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 3. Feb 10
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 16:15

Jeg har også været ny indenfor webshop, men har leget med Magento i et par dage, og kan kun anbefale det! Det er så nemt, enkelt og skide funktionsdygtigt! Det kan bare vanvittig meget.

Prøv Magento, du vil ikke fortryde det! Smile

Med venlig hilsen

Mikkel Olsen

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 16:25

Mikkel Olsen:

Jeg har også været ny indenfor webshop, men har leget med Magento i et par dage, og kan kun anbefale det! Det er så nemt, enkelt og skide funktionsdygtigt! Det kan bare vanvittig meget.

Prøv Magento, du vil ikke fortryde det! Smile

Magento er det nye fede!  Big Smile -Kan kun give dig ret.

Få en gratis demoshop her

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Fra Aalborg
Tilmeldt 30. Sep 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 16:59

Hej

Jeg vil klart anbefale PrestaShop. Det er super let og ligetil.

PrestaShop eksperter - Opsætning og hosting af Prestashop - PrestaHotel.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)