Det er godt nok længe siden jeg har hørt om nogle lave bannere i paint ;) Jeg er også helt sikkert klar på at lave en flot vector baseret banner til dig, så send mig en mail hvis du stadig mangler : Sofie@hemligt.net
Hvor er det bare FLOT lavet. Anders, som har e-mailen anders@photoshopguide.dk har været så venlig at lave Logoet helt gratis til mig.
Jeg synes i skal tjekke hans mesterværke ud på http://Solormen.dk . Jeg må indrømme at jeg er imponeret, så jeg bruger ham næste gang, jeg skal have lavet noget grafik..(selvfølig betaler jeg næste gang )
Ja nu er det et HELT andet forum - tingene hænger sammen :)
Jeg havde nok gået helt amok i en glossy-frenzy med reflektioner og alt muligt.... Men må indrømme jeg faktisk bedre kan lide Anders' løsning, end det jeg umiddelbart havde i tankerne. Det er jo sådan en header, dit forum skal have :)
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Ja nu er det et HELT andet forum - tingene hænger sammen :)
Jeg havde nok gået helt amok i en glossy-frenzy med reflektioner og alt muligt.... Men må indrømme jeg faktisk bedre kan lide Anders' løsning, end det jeg umiddelbart havde i tankerne. Det er jo sådan en header, dit forum skal have :)
Ja du har ret. Headeren har ændret alt. Det er lige før jeg ikke kan genkende forummet hehe..:)