Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Findes der ambitiøse, kompetente og visionære webbureauer ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 24. Jun 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Findes der ambitiøse, kompetente og visionære webbureauer, som vil være med til en netrevolution ?

Med henvisning til mit tidl. indlæg: http://www.amino.dk/forums/t/93273.aspx, som desværre ikke gav så megen respons som ønsket ( - måske er fredag eftermiddag et dårligt postingtidspunkt at nå iværksættereBig Smile ) prøver jeg lige igen:

Vi er et ambitiøst, innovativt og tempofyldt team af iværksættere med en nyskabende ide, der har potentialet til at skabe en netrevolution. Konceptet er skåret til, nu mangler vi bare webbureauet, der kan udvikle prototypen for os, så vi kan få fat i nogle investorer, til det videre arbejde med design, branding og PR.

Vi mangler ikke kapital, men er måske mere interesseret i et delt samarbejde, så vi ikke bare ender som et nummer i køen af kunder, men hvor i som samarbejdspartner også kan se potentialet og dermed selv har interesse i at yde en indsats for medudvikle.

Se gerne kravspecifikationerne i mit tidligere indlæg.

Glæder mig til at høre fra jer - gerne PM hvis i har opklarende spørgsmål !

mvh

Imran Rashid

PS: Håber ikke jeg bryder nogle forumregler ved at "reposte" !!

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 14:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Imran

Jeg tror ikke problemet er at webbureauerne ikke findes, men derimod at der er alt for mange af din slags :-)

Antallet af spændende ulønnede(i starten) projekter, man som webbureau kan kaste sig over skal man bruge mere end bare fingre og tæer for, at kunne sælge.

Så du skal nok virkeligt havde gang i salgstale, hvis du skal være blandt de heldige få! Et godt råd, er at sørge for såvidt muligt for at underbygge alle påstande som f.eks. potentiale for at skabe en netrevolution.
Desværre er der mange før dig, der har brugt ligeså store ord, at de for os bureauer idag er blevet hverdag. Så mit bud er at du skal være væsentligt mere konkret i dit indlæg.

Held og lykke med det!

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 15:24

Jeg er helt enig med Lundsby. Mange af os programmører eller bureauer støder tæt på dagligt på denne typer af projekter, hvor man kan få anpart i den geniale og hidtil usete idé, som erfaringsmæssigt typisk viser sig ikke at være så genial endda, eller bliver begrænset af idéhaverens egne evner til at få det til at spille.

Derfor vil de fleste programmører eller bureauer være meget påpasselige med at kaste sig ud i denne slags projekter.

Iøvrige så tror jeg ikke at den er særlig god idé for jer at lave et samarbejde med et bureau eller programmører helt ulønnet, da i næppe kommer først i rækken på denne måde. Buraeuet eller programmøren skal have smør på brødet, og vil derfor således (uanset egne ønsker og engangement), være nødsaget til at lave opgaver der giver penge ind, og derved nedprioritere jeres projekt.

En kombination af betaling og mindre andel vil formentlig være langt bedre løsning, evt. med performancebaseret bonusaftaler som udlbetales ved bestemte milepæle.

Held og lykke med det.

Fra København
Tilmeldt 24. Jun 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 16:49

Tak for svar d'herrer !

Tror bare min uforbeholdne ros til egen røv skyldes det faktum, at jeg indtil videre selv fra kritisk anlagte folk ikke har fået andet end ros og tro på konceptets bæredygtighed. Kan dog godt se, at det kammer over hvis jeg genlæser indlægget med "bureau"-øjne... ;)

Heldigvis er der nogle interesserede bureauer, som har meldt sig på banen - nu må vi så bare håbe på, at min salgstale er god nok !!

Og ja - netrevolution er et stort ord, men jeg står ved det !

mvh

Imran

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)