Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Findes der ambitiøse, kompetente og visionære webbureauer, som vil være med til en netrevolution ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 24. Jun 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er hele overskriften:

Findes der ambitiøse, kompetente og visionære webbureauer, som vil være med til en netrevolution ?

Kære Amino'er !

Vi er et team bestående af innovative, visionære og ambitiøse iværksættere, der ( - formentlig ligesom mange andre herinde Big Smile ) har råbt Heureka ! - og opfundet et socialt sitekoncept med et globalt potentiale.

Vi har brugt et halvt års tid på at finpudse og tilskære konceptet, udvælge teknologier og står nu overfor udvælgelsen af det webbureau, der skal levere "rugbrødsarbejdet" og udvikle selve prototypen for os. Målet er at få en working model, som kan bruges til at tiltrække investorer så vi kan betale et "multiplatformsbureau" ( ideelt set kunde.dk / creuna.dk el. lign.) for det videre arbejde med design/branding/PR mv. 

Vi er således i fuld færd med at indhente tilbud både via diverse freelancer-sites samt forskellige webbureauer i dk såvel som udlandet. Vil blot benytte denne platform også til at sprede budskabet.

Kravspecifikationer på engelsk: (- håber ikke sproget volder for meget besvær Big Smile)

We are building a social webpage with the following characteristics:

• The webpage is to be developed for Google app engine and should have capability for global usage.
  • Community platform including creating detailed profiles (interests/checkboxes, keywords, profile photo and embedded videopresentations).
  • Profile search engine with filters to search user profiles.
  • Intrasite communication system for chatrequests/"contracts", PM's etc. (inspiration Facebook.com chat system)
  • A feedback/ratingsystem between users
  • An integrated buy/sell credit system using a third party money transfer agent (eg. Google Checkout or PayPal).
  • A credittransfer system between users 
  • Site integration and porting of already developed chatsystem (created in adobe flex, php and mysql).
  • Module for complete siteadministration.
  • User activity log page
  • Extended profile link possibilities to other social platforms (Twitter, Facebook, Youtube, LinkedIn)
  • Extreme high security level regarding money transfer/credithandling. 
The project has well defined milestones and many visual siteexamples to support the development process. It will be very beneficial if you can show proof of your previous work that will illustrate your capabilities.

Technologies: Web development, User interface (UI) design, Languages, Web services, Python, Flash Action Script, Google App Engine, Technology, Web programming, Tech details

Byd venligst kun ind med tids- og prisestimat, hvis I seriøst mener, at I har manpower, evner og tid til at prioritere og løfte denne opgave, da tidsfaktoren spiller en rolle. Prisen er selvfølgelig også et ikke uvæsentligt element, hvorfor vi ikke er blege for at benytte outsourcefirmaer, men dog med dansk styring. 

PM ved behov for opklarende spørgsmål.

God dag ! Big Smile

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 14:06

Ja

Fra Århus
Tilmeldt 8. Oct 06
Indlæg ialt: 238
Fra  microparts NAP - Nordic AutoParts ApS Skrevet kl. 14:10

Hej,

Der findes ambitiøse, kompetente og visionære webbureauer..Men der findes langt flere ikke kompetente efter min overbevisning. Skal I op i en lidt tungere klasse kan jeg give min bedste anfaling til www.nozebra.dk, hvor min bedre halvdel er projektleder. Vel nogle af de mest seriøse der p.t. findes herhjemme set fra mit bord og det kendskab jeg har til dem. (De har vundet flere internationale priser m.v.)

v.h. John Larsen

Fra København
Tilmeldt 24. Jun 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 19:05

Hej John - tak for svar. Har lige været inde og kigge på deres hjemmeside, og det ser meget spændende ud. Kan du evt. formidle kontakten og vores kravspecs. videre til din kone, så de kan komme med et bud ? Evt. kan hun PM'e mig, hvis info i opslaget ikke er nok til at udarbejde et forslag...

Laver de joint ventures ?

mvh Imran

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)