Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

gode idéer til events

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 21. Oct 09
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg er igang med at holde nogle events, og har brug for nogle gode idéer og kreativ tanker fra jeres lyse hoveder :-). Jeg har dog masser tanker, men ville være super inspirerende at høre nogle idéer fra andre.

Min tanker er at holde asien party osv, men events er ikke udelukkende kun for asiater, men også for andre, dog er skal festen selvfølgelig baseret på de kulture forskel f.eks. asiatiske musik, snacks, asiatiske dans osv. som jeg gerne vil holde hver 2. fredag, og jeg vil gerne have at festen skal være så varieret så meget som muligt, så det ikke bliver det samme hver gang, og derfor har jeg brug for lidt hjælp fra jeres kreativiteter.

Håber at I har nogle gode råder og ideer I kan bidrage mig med.

Mvh.

Bow

Tilmeldt 13. Jun 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 10:07

Hejsa

For at komme med idéer ville det være fedt at vide lidt om hvor du har tænkt dig at holde dem - altså klub - disko etc. og hvad er målgruppen, altså hvem skal med til de events her?

Jesper

Lån trods RKI - kom ud af RKI

Fra København S
Tilmeldt 21. Oct 09
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 13:37

Hej jesper,

Events foregår på diskotek, søpavillon er p.t det sted jeg vil arrangere events, min primær målgruppe, vil selvfølgelig være dem som har asiatiske baggrund, dog også andre som har lyst til at være med, men alder fra 20 til 35 år altså de unge.

Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 00:33

Hej Bow

Jeg har erfaring med eventplanlaegning og udforelse. Send mig evt. en mail.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)