Hej venner I forbindelse med opbygningen af http://www.unox-herning.dk har jeg samtidig opsat en Google AdWords-kampagne, som har givet en hel del kunder i butikken, men pludselig skete der noget underligt. Websitet blev aktivt omkring d. 21/4 2010, hvor der i nogle uger var mellem 500 og 5000 visninger pr. dag, men efter noget tid stilnede det af, og max antal visninger kom til at ligge på ca. de 500-1000 pr. dag. Det underlige sker d. 1/6 2010, da tallet pludselig dropper og har lagt sig nogenlunde konstant på 30-50 visninger pr. dag. BUT WHY? Jeg har ikke ændret på indstillingerne, og så vidt jeg kan se, er der ikke kommet nogen konkurrent, der pludselig skulle suge alle visningerne... Jeg har i hele perioden kun kørt med søgeordenen "trailer herning" og "trailerudlejning herning", som begge ligger nr. 1 i de sponsorerede links. Kampagnen er målrettet til max 70km fra Herning, så måske I får nogle andre visninger, men dette er ikke nogen ny indstilling. Kan I fortælle mig, hvad der er sket, og hvad jeg skal gøre for at rette op på visningsniveauet? Er det bare mig, der ikke har fulgt med i trailertrenden, eller hvad? |
Er din google ad konto forudbetalt? så tjek om der er flere kr på.
Det vil være mit bedste bud.
mvh Thomas