Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pludseligt fald af visninger! Hvorfor?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Jun 09
Indlæg ialt: 116
Fra  Zyberchief.com Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej venner

I forbindelse med opbygningen af http://www.unox-herning.dk har jeg samtidig opsat en Google AdWords-kampagne, som har givet en hel del kunder i butikken, men pludselig skete der noget underligt.

Websitet blev aktivt omkring d. 21/4 2010, hvor der i nogle uger var mellem 500 og 5000 visninger pr. dag, men efter noget tid stilnede det af, og max antal visninger kom til at ligge på ca. de 500-1000 pr. dag.

Det underlige sker d. 1/6 2010, da tallet pludselig dropper og har lagt sig nogenlunde konstant på 30-50 visninger pr. dag. BUT WHY?

Jeg har ikke ændret på indstillingerne, og så vidt jeg kan se, er der ikke kommet nogen konkurrent, der pludselig skulle suge alle visningerne...

Jeg har i hele perioden kun kørt med søgeordenen "trailer herning" og "trailerudlejning herning", som begge ligger nr. 1 i de sponsorerede links. Kampagnen er målrettet til max 70km fra Herning, så måske I får nogle andre visninger, men dette er ikke nogen ny indstilling.

Kan I fortælle mig, hvad der er sket, og hvad jeg skal gøre for at rette op på visningsniveauet? Er det bare mig, der ikke har fulgt med i trailertrenden, eller hvad?

Web- og appudvikling i Aarhus og KBH.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:28

Er din google ad konto forudbetalt? så tjek om der er flere kr på.

Det vil være mit bedste bud.

mvh Thomas

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Jun 09
Fra  Zyberchief.com Skrevet kl. 22:31

Der står godt 450 kr. på kontoen, så ingen problemer der.

Det koster omkring 3kr. pr. klik, og vi har før sat et budget på 10-20 kr. fordi butikken også skulle kunne følge med, men i dag kommer vi slet ikke op på de 10kr. hvilket jo er lidt sølle Embarrassed

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 08:36

Hej

Kom alle de mange besøgende via Google Adwords eller kom de via søgninger i Google?

Jeg synes jeg har bemærket at nye sider kortvarigt kan få en god placering i Google for derefter at falde tilbage.

Det kan vores SEO eksperter sikkert sige meget mere om.

Jeg tænkte bare det kunne være en mulig forklaring.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2236
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 08:49

Har du tjekket hvor du bliver vist på dine AdWords kampagner? Er det stadig på side 1 af google? Det kan jo være at en eller flere konkurrenter er begyndt at byde ind på de samme søgeord og du derfor er røget om på side 2 af AdWords resultaterne? 

Blot et bud... 

Kristian Ole Rørbye

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 08:58

Det er godt nok ikke lige et område min ekspertise ligger i.... så det er da meget muligt mit gæt er helt ude i hampen.

Men kunne man forestille sig du, med de meget specifikke søgetermer og det meget snævre geografiske fokus, simpelthen bare allerede har ramt alle der er at ramme?

Med andre ord..... Hvis vi ser på det totale antal potentielle klik i en radius af 70 km. fra Herning på præcist de termer....hvor mange klik kan du så forvente og kan man forestille sig du har opnået dem?

Derudover kan der jo have været forskellige arrangementer, der har spillet ind og gjort interessen for trailerudlejning særligt stor i en periode.... Er det f.eks. ikke noget med der snart skal være en stor hundeudstilling i Herning Messecenter? Det passer vel meget godt med folk er gået igang med at undersøge det praktiske (som f.eks. steder at leje trailere) for et par måneder siden......og til en hundeudstilling skal man vel bruge trailere af forskellige slags?

Så mit (amatør)bud må være en blanding af at "brønden" ganske enkelt er udtømt og force majeure Geeked

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Jun 09
Fra  Zyberchief.com Skrevet kl. 11:10

Smile I fald at brønden pludselig skulle være tømt, synes jeg alligevel, det er vildt, at gå fra 5000 -> 50 visninger pr. dag.

Førhen lagde vi faktisk låg på, hvor mange kunder, der kunne nå at klikke sig videre via det stramme budget på 10kr. om dagen, men i dag, er det svært overhovedet at få brugt 5kr.!

Synes dog vinklen med en særlig øget interesse er meget spændendeSmile Tipper nu ikke på, det er hundeudstillingen, der får folk til at hungre efter trailere... det skal være en stor hund, hvaGeeked

Der er ikke nogen, der ved noget, om google har ændret noget i deres system omkring d. 1/6?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)