Kære Amino. Jeg kunne godt tænke mig at lave budget og regnskab over mit tidsforbrug, men mangler en enhed til at opsamle data for mig uden for meget besvær, det skal være nemt så resultatet bliver så godt som muligt. Det er egentlig en slags stopur til montering på arm jeg efterlyser. Det skal bare gemme data på en usb stick eller kunne tilsluttes computer - og så skal det kunne registrere data på flere forskellige timere - en af gangen efter brugerens valg, og det skal kunne ske med et enkelt tryk/klik. Det jeg har brug for er at jeg kan indstille min nuværende aktivitet ved at trykke på armen, og så bliver tidsforbruget logget og gjort op efter type på dagsbasis. F.eks.: 01.06.2010: Sove: 7t Udenfor kategorier: 1t Koncentreret arbejde: 9t Familieaktiviteter: 6t Transport: 1t
Jeg trykker på sove-knappen når jeg skal til at sove og så starter taxameteret, - jeg trykker på arbejde når jeg begynder at arbejde og så starter taxameteret, på transport når jeg går ud af døren o.s.v.
Er der nogen der kender til om der eksisterer sådan noget? Er der nogen der synes det lyder interessant? Den optimale løsning er selvfølgelig enheden kombineret med noget simpelt specialsoftware til tidsbudgettering og indlæsning af data fra enheden til sammenligning. |
Hvis det ikke findes, så har du da fået en udmærket ide til en ny forretning