Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan ville i bedst gribe annoncering an på en sid som denne?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino Smile Endnu et spørgsmål incoming fra min side af ;)

Jeg har jo siden Gratis-program.dk der handler om gratis programmer. Jeg betragter det som et hobby projekt hvor jeg kan lave fejl og så lære af dem osv. Min helt egen "legeplads" da jeg når jeg engang er færdig med handelsskolen gerne vil være multimedie designer Yes

Mine spørgsmål lyder således:

1. Hvor ville det være klogest at placerer annoncer på et site som mit?
  2. Hvilket slags annoncer? Tekst, banner m. eller u. flash osv.?
  3. Hvordan? Gode Wordpress plugins eller hvad der nu ellers er.
  4. Og slutteligt hvad for nogle annoncer? annncer for Konkurrencer/vind, bøger eller IT osv.

Følg gratis programmer på Facebook, klik her!

- John Bakken. Over and out!

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Skrevet kl. 22:42

Bumber lige tråden.

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Skrevet kl. 11:20

Jeg bliver lige nødt til at bumbe den igen, vil virkelig gerne have svar på disse spørgsmål :)

Mvh. John Bakken

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Skrevet kl. 22:31

Sidste bumb, så skal jeg nok stoppe ;)

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 22:40

Jeg ville prøve mig med noget FaceBook annoncer, der kan du målrette dine annoncer til folk.

Kunne forestille mig at dem du skal have fat i med din side er Drenge/Mænd i alderen fra 13år (mindste alder for facebook) og op til 30-40år

Og så kunne teksten vel være noget med. "Den bedste danske liste over gratis programmer" og så med et billed af dit logo (hvilket du ikke har, men få lavet et) eller også skal du lægge nogle billeder for de mest anvendte programmer sammen i et billed.

Det kunne være en ide.

Og så smid nogle google reklamer på din side også selv om du hader dem, de tjæner penge til dig, som du kan bruge på markedsføring. :D og dit domain navn er jo super fedt.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 22:44

Hej John

Jeg må være helt ærlig og sige jeg ikke lige har lysten til at sætte mig ned og sætte de små grå i sving for at finde et svar på dit spørgsmål.... Det hænger lidt sammen med jeg synes der er ting i det overordnede design, jeg mener du burde ændre. Med andre ord ville jeg ikke kunne give dig et svar, jeg selv ville være tilfreds med.

Ja og så hænger det også lidt sammen med almindelig dovenskab ;)

Men hvis du insisterer på at holde fat i det generelle design og mit indlæg ikke skal blive fuldstændigt ubrugeligt.... Ja så vil jeg da foreslå dig at køre nogle A/B-tests på forskellige placeringer.

Hvis du ikke har en anelse om hvad jeg ævler om, så er en A/B-test (eller splittest...kært barn har mange navne) en test, hvor du kort fortalt skifter mellem to forskellige udgaver af dit website - dvs. nogle gange viser den version A, andre gange version B....og du kan så finde ud af hvilken version, der virker bedst.

Google har faktisk lavet et rigtigt godt gratis værktøj til denne slags tests - Google Website Optimizer

Nu skal du naturligvis ikke lave de vildeste ændringer i de design, du kører din test på... Jo færre ændringer mellem de forskellige design, jo mere præcis kan du være.... Men prøv at tjek det ud og leg lidt med det - det er den "professionelle" tilgang til dit problem og det er sådan set også den eneste måde du kan få et præcist svar på spørgsmålet: Hvad virker for MIT site.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Skrevet kl. 12:11

Fama:

Hej John

Jeg må være helt ærlig og sige jeg ikke lige har lysten til at sætte mig ned og sætte de små grå i sving for at finde et svar på dit spørgsmål.... Det hænger lidt sammen med jeg synes der er ting i det overordnede design, jeg mener du burde ændre. Med andre ord ville jeg ikke kunne give dig et svar, jeg selv ville være tilfreds med.

Ja og så hænger det også lidt sammen med almindelig dovenskab ;)

Men hvis du insisterer på at holde fat i det generelle design og mit indlæg ikke skal blive fuldstændigt ubrugeligt.... Ja så vil jeg da foreslå dig at køre nogle A/B-tests på forskellige placeringer.

Hvis du ikke har en anelse om hvad jeg ævler om, så er en A/B-test (eller splittest...kært barn har mange navne) en test, hvor du kort fortalt skifter mellem to forskellige udgaver af dit website - dvs. nogle gange viser den version A, andre gange version B....og du kan så finde ud af hvilken version, der virker bedst.

Google har faktisk lavet et rigtigt godt gratis værktøj til denne slags tests - Google Website Optimizer

Nu skal du naturligvis ikke lave de vildeste ændringer i de design, du kører din test på... Jo færre ændringer mellem de forskellige design, jo mere præcis kan du være.... Men prøv at tjek det ud og leg lidt med det - det er den "professionelle" tilgang til dit problem og det er sådan set også den eneste måde du kan få et præcist svar på spørgsmålet: Hvad virker for MIT site.

Hvilket design kunne du så forestille dig ville virke Fama? (helst et WP) 

Jeg er meget åben overfor nye idéer, da denne side er min "legeplads" :D

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)