Hej John
Jeg må være helt ærlig og sige jeg ikke lige har lysten til at sætte mig ned og sætte de små grå i sving for at finde et svar på dit spørgsmål.... Det hænger lidt sammen med jeg synes der er ting i det overordnede design, jeg mener du burde ændre. Med andre ord ville jeg ikke kunne give dig et svar, jeg selv ville være tilfreds med.
Ja og så hænger det også lidt sammen med almindelig dovenskab ;)
Men hvis du insisterer på at holde fat i det generelle design og mit indlæg ikke skal blive fuldstændigt ubrugeligt.... Ja så vil jeg da foreslå dig at køre nogle A/B-tests på forskellige placeringer.
Hvis du ikke har en anelse om hvad jeg ævler om, så er en A/B-test (eller splittest...kært barn har mange navne) en test, hvor du kort fortalt skifter mellem to forskellige udgaver af dit website - dvs. nogle gange viser den version A, andre gange version B....og du kan så finde ud af hvilken version, der virker bedst.
Google har faktisk lavet et rigtigt godt gratis værktøj til denne slags tests - Google Website Optimizer
Nu skal du naturligvis ikke lave de vildeste ændringer i de design, du kører din test på... Jo færre ændringer mellem de forskellige design, jo mere præcis kan du være.... Men prøv at tjek det ud og leg lidt med det - det er den "professionelle" tilgang til dit problem og det er sådan set også den eneste måde du kan få et præcist svar på spørgsmålet: Hvad virker for MIT site.